IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 дизелови седана на старо с 4х4 и автомат, които си струват

Тези модели са надеждни и при малко късмет ще служат дълго на новите си стопани

Търсите представителен седан със задвижване на четирите колела, автоматик и задвижване на четирите колела, но не можете да си позволите нов модел. Бюджетът ви е около 12 000 – 13 000 евро (25 000 лв.) и не ви притеснява факта, че автомобилът е с пробег над 100 000 км. Трябва ви надежден дизел, тъй като ще пътувате повече, а разходът на гориво е доста важен. Държите и на класически автомат, който е по-надежден от вариатора или от „роботизираната“ скоростна кутия. Ето 5 предложения от специалистите от AutoExpert.


5 седана на старо с 4х4, автомат и дизелов мотор, които си струват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    25 rate up comment 4 rate down comment
    .. ( преди 3 години )
    Това майтап ли е? Phaeton в класация за коли които си заслужават? Вие имате ли идея колко струва поддръжката на този куп желязо? Само за добро утро си 100 кинта назад.
  • #12
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Даниел ( преди 3 години )
    И 2.0 на ваг сложили боже колко сте зле
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 3 години )
  • #10
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Инсигнията хвърля матори стой та гледай. Маса народ разбраха за проблема с уплътнението на маслената помпа по трудния начин - задрал вал и матор в кофата. Ремонт - около 10 бинки с частите, 1000 евро колянов вал само
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Никола ( преди 3 години )
    Ха ха 4х4 и седан ха ха
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Не знам дали това е някаква шега с щипка ирония от страна на авторите на статията, но аз лично, именно заради представители на някой от тези марки тук, може би липсва още един премиум и може би с другите им модели, като по-типични и показателни, съм си изградил негативно мнение специално за дизелите и донякъде за автоматиците, въобще.
  • #7
    14 rate up comment 11 rate down comment
    До #6 ( преди 3 години )
    Винаги ще се намери някой ***, адепт на немските глокници, който да се изходи неподготвен...Ханс колко бежанци има да изгледа докато се приближи само на оръдеен изстрел до японското качество, идея си нямаш!!!
  • #6
    23 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да бе няма кеф при японските автомобили.....сигурно. хаха. Виж сега, на първо място колата трябва да е качествено направена. Да е здрава и надеждна, да е комфортна и да не ти създава проблеми. Пък ако искаш нещо спортно казах ти. Вземи си примерно Lexus със V8 пък после ми говори че няма кеф. Гарантирам ти че веднъж качиш ли се на японски лукс после немските коли ще ти се струват като каруци.
  • #5
    20 rate up comment 27 rate down comment
    Друг съвет ( преди 3 години )
    "Купете си нещо японско и си гледайте кефа" - нема кеф при ориза бе бате! дърт стана и още не си го разбрал
  • #4
    31 rate up comment 17 rate down comment
    Един съвет ( преди 3 години )
    При втората употреба най добре избягвайте немските автомобили за да нямате излишни главоболия. Купете си нещо японско и си гледайте кефа. В по ниските класове Хонда или Тойота. А ако планирате да дадете повече пари си купете Лексус. Това са най яките колите. Особено моделите с бензинов V8 са страхотни.