IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Touareg се сбогува с големия си дизел

Прощалната версия V8 Last Edition ще е от 400 бройки и ще струва 104 316 евро

Германската компания Volkswagen пуска на пазара прощална версия на всъдехода си Touareg, с която ще се сбогува с големия дизелов V8 двигател, предлаган досега за модела.


VW Touareg V8 Last Edition


Тиражът на VW Touareg V8 Last Edition, както е пълното име на модела, ще се състои от 400 бройки, които ще се продават на доста сериозна цена – 104 361 евро. Това 2 пъти повече от базовия вариант на германския всъдеход. За сравнение, досегашната версия със същия мотор и най-високо ниво на оборудване – R-Line, струва 92 201 евро.

Прощалната версия ще поучи допълнителни гланцирани елементи по каросерията с поредния номер на автомобила от серията. В оборудването на този всъдеход влизат светодиодни фарове, адаптивно окачване и 21-цолови джанти с оригинален дизайн. В салона е поставен цифров приборен панел Innovision Cockpit, който предлага различни варианти на оформление.

Тази модификация е най-мощната за модела, като 4,0-литровият дизелов V8 развива 425 к.с. и 900 Нм. Моторът се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,9 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Дизеловият V8 отпада от гамата на най-големия всъдеход на Volkswagen, предлаган в Европа, тъй като не покрива новите екологични стандарти, които влизат в сила от 1 януари 2021 година. Неговото място в гамата на модела ще заеме 3,0-литров двигател с 355 к.с. и 700 Нм.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Унуфрий ( преди 3 години )
    Какво значение има марката, тоя Туарег е с повече от 900 Нм въртящ момент, адаптивно окачване и двойни стъкла за обезшумяване. Ако търсиш точно това и имаш парите вообще не гледаш Уруси, Х5 и форуми а купуваш.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до 9 ( преди 3 години )
    Съответно, само гл-Опак, може да твърди, че Кайен и Туарег са еднакви!
  • #7
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Buran ( преди 3 години )
    Тия смешници кат искат дизел да поръчат на Рено или Пежо и да си решат проблемите, а не да монтират разни ярмомелки с нам колко си камъка или цилиндъра....
  • #6
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Стига глупости само непросветен може да твърди че Кайен е различно от Туарег.А само гпак може да даде повече пари за едно и също нещо.
  • #5
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е то и рапъра Джей Зи няма акъл ама не само че има 100к ами е и милярдер сигурно.Теорията ти издиша че парите са правопропорционални на умствените възможности.А да дадеш 100к за бклук на Фау Ве наистина трябва да си увреден.
  • #4
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Урсуса айде ама Кайена е точно Туарег.Факт!Който иска нека си кара Кайена и да си мисли че не кара Туарег.Балъци има всякакви те автопроизводителите разчитат точно на тях.
  • #3
    6 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Сигурно пак ще е по-евтин от Порше (Кайен), Ламбо и Ауди(Q7) които са си пак същият Туарег само че на много по-солена цена. Най-смешното при Порше е че най-продаваният им модел е Туарег (а пардон Кайен :))), ама иначе са супер премиум спортни и т.н.
  • #2
    13 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    104k за фьолцвагинн верно има сбъркани на тая планета.
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Унуфрий ( преди 3 години )
    Такива са реалностите в екологията. Иначе, гледам, че са го отпушили и ако се чипира ще добави още само 30-40 коня а за въртящия момент не съм сигурен дали ще може още.