Да не забравяме, че в повечето случаи като минеш на газ, продължаваш да гориш и бензин. Ако караш къси разстояния в града, особено през зимата, може да гориш повече бензин, по-малко газ. Ако нещо се повреди с двигателя, често ходиш на два майстора и единият ти вика: Всичко ти е наред тук, *** при газаджията. А газаджията вика: Всичко ти е наред при мен, върни се при оня *** бензинджията. Общо взето филм голям!
Кажи какъв процент от немците карат дизели? 85 и нагоре нали! Да не говорим че там се кара наистина бързо а за бързо каране дизела е най икономичен. Ето защо пресметливите немци карат дизел.
Карах коли на газ почти 10 год. Не се гордея с това, бях притиснат финансово. Сега вече нищо не може да ме върне към тази авантюра - все нещо да се пипне,записти, донастрои, ремапне.. Вече живея в Германия и тук на газ карат само новодошлите емигранти. Газа в кола е анатема. А немците са пресметлив и пестелив народ. Освен това са и технически много грамотни. Домовете им са масово газифицирани, ама не и колите. А карат много. Над 20 хил. км годишно.
Газ си заслужава само за такси. Ако не можеш да отделиш 200-300 лв месечно за дизел/бензин, не би следвало да притежаваш автомобил. За съжаление в БГ още не са адекватни данъците за стари коли и всеки *** има по 1-2 автомобила и обикновено над 10г.
Да заглавието е глупаво подбрано. Некъдърен журналист.Ето един факт карам коли на газ от 7 години при изминати 140 000 км.Проблеми не съм имал никакви поради този факт.Нека си пишат разни хора без работа каквото си искат.
Добре регулиран газов уред работи екологично и все още няма масова алтернатива,освен водорода но той не е за аматьорска поддръжка,а 80% от добиваното електричество е все още не екологично а екологията не е само газове има и други коственни и преки вреди