Има ли в кюстендилска област спецализиран сервиз за проверка и ремонт на метанови уредби защото колата е фабрично произведена на бензин и метан Благодаря предварително за всяка информация
Прочетат какви ли не *** коментари!Вече 22год.съм активен шофер.Двадесет от тях на бензин.Захващам трета на газ.Говоря за газов инжекцион,не карбуратор.Обслужването си заслужава.За два месеца имам над 3500км.Да смених испарителя и ботилката,щото е седем годишна и не си заслужава прегледа.Говоря за др.автомобил не този който погребах на бензин.При правилно обслужване в качествен сервиз всичко си е ок!Много съм доволен от финансова страна,а и не намирам разлика във вървене и горене.
То ако беше много хубаво, всички коли щяха да са на газ. Като за хора които не карат много като мен си е ок на бензин, ако сте такси или карате по 25к на година разликата ще е огромна.
automedia промиват мозъци в полза на електрическите автомобили. Електрическия автомобил е много по голям замърсител от другите автомобили. За да се зареди един електрически автомобил се ползва газ за електроцентралата може и въглища зависимост от къде зарежда автомобила. Батериите са проблем с рециклиране то.
Да питам автора на писането. Защо слагаш цената на газовата инсталация в разхода за гориво. Ти като си купиш по-икономичен хладилник смяташ ли след колко време ще му избиеш цената
Газовия инжекцион е супер нещо. Имам две коли на газ и общо 150к км за 5 години за двете. Много съм доволен! Това за премиум колите е ала бала само комплексари критикуват. Все едно който е баровец да се отоплява на ток вместо да си направи парно