Всичките ми предишни коли бяха на газ,т.е. аз съм ги газифицирал и не съм имал проблем.Първата беше венто с обикновена газова,следващия ровер 25 му сложиш газов инжекцион Фобос-1,след това го свалих и го монтирах на Пасат б-5.5 ,започнах сам да си обслужвам газовата уредба,намерих софтуер,сам си сменям филтрите за течна и газообразна фаза,рециклирам си и газовите инжектори и нямам проблеми.Значи когато си ,,мундарин" и само караш без да обслужваш,няма как колата ти да върви без проблеми.
Незнам на кой и как му е изгодно ,но моя опел е на метан от 2006 година и е изключително икономичен.На 100км 5-6 лева,а бмв-то ми е дизел и хапва от два до три пъти повече
карал съм бая километри на газ и да все нещо трябва да врътнеш да настройваш но си е готино и мирише приятно...но още по-приятно е да караш високооборотна малка бензинка нещо между 115-200 коня... да я усещаш като картинг...
Ае сега да вземат да публикуват с какво замърсява природата пропан/бутанът - само СО2, нищо друго, навремето имахме печка с която се топлехме в апартамента/ в момента не карам кола на газ/.
Има различни коментари за и против газовото: Имам 2 коли с еднакви газови - едната италианска другата японска - Италианката от пълно до пълно еднакъв разход не може да даде - все нещо има все се зори все се мъчи - като цяло вечен проблем - японката ги кове до километър и не дава отпклонения - само при клима/без клима +/- 1 до 2 на 100 в зависмост от терена; Приятели с немски коли са по същия начин - вечно по газаджии и няма избиване - Газифицирането си е мизерия, факт, но не го правим по
Ако колата е на газ течна фаза без бензинов резервоар , а произведена само на газ то нещата са коренно различни и горната е напълно безмисленна Киа и Хюндай го правят от 10г. сега и Фиат и Фолсваген също тепърва ще ги произвеждат.За повече информация посетете този линк , на автора на статията също го препоръчвам за да не пише получава истини.
Почти всеки, каращ на газ, се е сблъсквал с дразнещи технически проблеми. Не държи обороти, не пали, не върви, гори много. И то все са "дреболии" и "консумативи", а не "истинска повреда" - въздушно филтърче, кабели на свещи, мембранки, откачена тръбичка, откачено кабелче, поредна фина донастройка от поредния най-голям майстор. Поредното "само ей-това да оправим и ще е безгрижно като на бензин".