Газодизела (газова инжекция на дизелов комън рейл) струва колкото подмяната на ДПФ филтъра, прави колата много по-екологична и мощна. Разбира се такава газова могат да монтират еденици хора в Бг, но конверсията си заслучава за двигатели над 2000 кубика.
На бутилката производителя е написал реалният обем без сонда. Със сонда събира приблизително минус 20%.малко по прочетете преди да пишете статий и да защитавате газостанцийте за количеството. Защото в бутилката има и въздух и дори без сонда(изключено е) пак се пелни с минус 7-8 %.
Преди време си купих Ауди В 4, 1996г. модел, 2000 кубика и 90 кончета. За три години изминах 120000 км. на газ. Избих си парите за газовото и колата. Газово-1200лв., кола-6500 лв.Дали е добре или зле на газ, не знам, не съм спец?! Просто сметка.
80% от колите на газ горят масло и пушат зад тях, та за екологията въбще да не се бият в гърдите! Другата хвалба, че им е много евтино и мине не мине през 10-20 хил.км. Центровки на газовата, изпрители, КИхалки, и.т.н. И всичко, което са спестили от карането на газ го дадат наведнъж! И не на последн място сравнявал съм ц класа дизелова и такава на газ в градски условия зимата, Еми дизеловата ми гореше 8,5 нафта, газовата между 17-18 газ, разликата в пари не е огромна
Похвално е че България е сред лидерите по бензиностанции и коли с метан/пропан-бутан на глава от населението със сигурност почти всички от тези които слагат газови могат да си позволят да плащат 40% повече за бензин вместо газ (явно е щом инвестират към 1000лв и повече) но защо да го правят като може да се спести без особен компромис а и е значително по-безвредно от дизел което също е важно колко трябва да си "умен" за да те е срам че си на газ а не на нафта
Тие с баш премиум на газ, много добре знаят че ВСИЧКИ им се смеят, не само на бензиностациите. Тежък е живота баровски. Ама нали трабва да се убеждаваш че си много голям. Комплекса е още по тежък. Ако не ти пука какво мислят другите що си си взел S500? Сигурно и знака на Майбах си му лепнал или поне АМГ
От 1988 г. карам само на газ-пропан бутан. И не съм видял колонка(даже и извън България) която да пълни на 16 At.Всичките са на 10 At. или Br. както искате го наречете.И независимо,че бутилката се пълни на 80-85% от обема налягането при пълен балон си е 10At.Първата кола Москвич бракувах на 320000км. от които 280000 на пропан бутан. Той горкият забрави мириса на бензин след като се сдоби с газова уредба.