Най-големият мит е, че газовата уредба ще работи без проблеми. Ако не е фабрична - гответе се да ви къса нервите редовно. Висок разход, трудно палене, загуба на мощност, спорадични проблеми и проблемчета, търсене на велики газаджии, които да оправят проблемите веднъж за винаги... Ще има ходене по мъките и загуба на време.
Леко ме напрягат екземпляри като теб, които използват думи, без да им знаят значенията. Хайде провери си какво означава октановото число и виж какво е енергийното съдържание на петролния газ в сравнение с бензина
Няма заблуди! От 1982г.карам на газ,сменил съм няколко автомобила и марки автомобила. Общо до сега съм минал над милион км. Сега карам две коли и на газ минавам общо около 20х.км на година. Поддържал съм както колите така и АГУ в добро техническо състояние и до днес не съм имал никакви проблеми. Пълна заблуда е твърдението, че газта износва двигателя- аз съм убеден, и практиката при мен го доказа- даже със сигурност мога да твърдя,че запазва даже увеличава живота му почти двойно. Това е истина.
Чета и не вярвам на ушите си !!!Знаете ли че, октановото число на газта е 106 ???Знаете ли че, ако газовата уредба е настроена както трябва колата върви повече отколкото на бензин ?Като заключение : Комплекси, комплексари и комплексарщина !!!
АГУ в подземен паркинг са забранени само в държави управлявани от тикви. В Германия са разрешени от 1980та година. Правете си изводи за дойчовците и за бае ти ***.
LPG и CNG са просто вид гориво. Ако двигателя е ок с тях и уредбата е монтирана законно и качествено само прocт кoмплeксар може да твърди че е тъпо да караш на тях
9-10 хил км на година дори за България е малък към среден пробег. Аз карам 8-9к на година и на всички обяснявам, че карам малко. Какво да кажат тези които правят по 30+к на година.