До септември 2020 г. карах Ауди - дизел, 1,9 TDI. Купих Мицубиши Грандис и до днес съм навъртял около 14 000 км. на LPG и се съмнявам да се върна към дизела. Колата е ван, 165 к.с., 2,4 кубика и ми гори 10 лв. на 100 км. Смених бутилката със същата - 100 литра за 460 лв. с ДДС. Газовото е слагано в Германия - Prins. Икономията ми на месец е около 200 лв., на година 2400 лв. Колата съм я купил за 6000 лв. с газовото. Колата си върви благодатно на газ и ми се отразява на джоба осезателно.
По-добро гориво е.По-малко замърсява от диЗел и бензин. В Германия ще ги спрат и новите дизели от 2025. Само тук се карат дизели пушилки. В София да се забранят въобще дизели, а другите само евро 5 и нагоре.
Напълно екологичен....хХахахахахахахха, Метанът е най-парниковият газ. Пропан-бутанът има толкова промеси че миришв на *** в повечето случаиАма иначе е МНОГО екологичен!
Виждам много комплексиран народ аз съм от Враца почти около нея ходих до Черна Места да купувам мотор с ремарке с брезент изгорих 33лв при газ 0.89 за 570/80 километра е аджаба на бензин щях да изгоря поне 60 лв и се чудя освен от комплекси има ли друга причина да кара някой на бензин реално 30 лв са нищо но вече за 2 години имам 160к със тази кола който може да смята колко пъти си е изкарала парите
Рон бургунди е толкова беден че не може да си позволи да кара 5.0 V8 с разход 20 на сто. Човека няма 800 леяа на месец за бензин. Но по-лошото е че е рядко пpocт.
Имам приятел с Пасат 1.8T с голям *** и мапнат - 350 коня. Мята огън отзад по метър. На газ я кара ама юнашката - не я жали хич. Пък нека му викат *** тея дето мишкуват по инерция.
Бензиновия американец е с ГИ Фобос, който има Спорт режим и е супер. Свещите са усилени иридиеви NGK LPG серия, разработени за японските таксита. Филтри трябва да се сменят поне 2 пъти годишно и ще кажа само 2 думи: ЖМИ ГРАДО! Жми и мърка. Генерацията е лъскава като вилица и върви на нерез! Газта не трови хората. В полузатворени складове с хора, законът позволява да работят САМО газокари. Що ли?