IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia Stinger остава без дизел след обновяването си

Флагманът на корейската марка получава два нови бензинови мотора

Журналисти от Южна Корея успяха да разкрият външността обновената Kia Stinger и да узнаят подробности за гамата двигатели на лифтбека. След фейслифта екстериорът на модела ще бъде леко подобрен, докато сегашните мотори ще отстъпят място на напълно нови, съобщава TheKoreanCarBlog.


Kia Stinger


Обновената Kia Stinger най-лесно ще може да разпозната отзад заради променената форма на светлините. Дизайнерите са променили диодната линия, свързваща стоповете, които са офомени в хоризонтални секции. Емблемата на Kia е заменена от надпис с името на модела, променена и долната част на бронята. Версия Stinger GT получава по-големи тръби на изпускателната система и различен дифузьор.

Отпред ключовите промени отново са във фаровете. Те вече са отделени в четири блока, а не в два, както досега. Лифтбекът получава и джанти с нов дизайн, а в салона на топ-версията GT е поставен виртуален приборен панел и модернизирана мултимедийна система с 10,25-инчов тъч-скрийн.


Kia Stinger


Базовият Stinger се отказва от 2,0-литровия турбомотор с 255 к.с. и 353 Нм, като място му заема 2,5-литров (отново 4-цилиндров) двигател T-GDI с мощност 304 к.с. и 422 Нм. Версията GT получава 3,5-литров V6 с 380 к.с. и 530 Нм, който заменя досегашния 3,3-литров V6 с 370 к.с. и 510 Нм.

Съдбата на 2,2-литровия турбодизел, предлаган на някои пазари, е неясна, но повечето експерти са убедени, че този двигател ще отпадне от гамата на Stinger, тъй като на него се пада доста малка част от продажбите на модела.


Kia Stinger


Снимки: TheKoreanCarBlog

0 от 500