IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 коли на старо, от които е добре да се стои надалеч!

Тези модели имат 3 основни проблема – бързо падане на цената, скъпо съдържание и слаба надеждност

Ако се готвите да закупите автомобил на старо и имате някакви колебания или съмнения, хвърлете едно око на този списък. Той е създаден експертите от изданието Avtocode и съдържа 10 модела, които не се препоръчват за покупка. С изключение на един, всички те се срещат често в автокъщите в Европа, но имат 3 основни проблема – ниска ликвидна стойност, която означава сериозна загуба при препродаване, скъпи компоненти, които водят до скъп ремонт и ниска надеждност.


10 модела на старо, които да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Едуард ( преди 2 седмици )
    Леваци такива ! Ситроена е отлична кола ! Нищо вярно няма в пианиците ви .
  • #20
    10 rate up comment 6 rate down comment
    mr_mighty ( преди 2 седмици )
    Да Сложиш ситруена у тая класация е нелепо Баща ми и има същия модел от снимката купи я 2007, колата е на 600 000км сменял е веднъж турбо и два пъти съединител. А той е Душманин, Ходи на Риба с нея и по всеобразни храсти и тн тн Хидроактив окачването, една сфера е 80лв, а те са общо 5. Та не знам кое му е скъпото на тоя ситроен за поддръжка и не знам, кой е писал статията, ама явно е не компетентен да изказва мнения по тия въпроси.
  • #19
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Мусти ( преди 2 седмици )
    C5??? Карам с5 2011 2.0hdi 136pc. Който го е написал това, Да се гръмне някъде!
  • #18
    12 rate up comment 7 rate down comment
    NIKOLA56 ( преди 2 седмици )
    Имате много здраве от мен!Имах С5 ,купих го нов и го карах 14 години.Продадах го на 350 000 км.БЕЗ СМЯНА на съеденител,амортисьори.Смяна на спирачни диъкове -1 път инжктори -1път Смяна на акумулатор на 9-та година изторели крушки и нищо повече.Рибар съм,ине можете да си прдставите къде съм минавал като го вдигна на 2 степен-25 см!А как вози.Живея в Испания и всяка година си пътувахме с колата -по 1300-1500 км на денПосле си купих БМВ Е 39 525Д,ама в някои неща ситроенът си беше по-добър
  • #17
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Слаба статия!
  • #16
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Кольо Фичката ( преди 2 седмици )
    Къде е Мондеото от 2005,2.0 дизел,136коня? Няма такъв ***
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    иво ( преди 2 седмици )
    пълни глупости. карам точно такова пежо вече 7ма година и не е показало нито един дефект, моторът му е перфектен за малка кола, харчи малко и в града ,и навън...! за парите си е чук!
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Тодор ( преди 2 седмици )
    Имам чувство,че които са правели тези проучвания въобще не знаят за какво става въпрос.
  • #13
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Примера ( преди 2 седмици )
    Има Нисан примера п12 от 14 години колата е на 500 000 км 2.2 dti турбо никога не сменяно съединител и маховик на 250 000 Двигателя е 11 години чипосан на 186 к.с. никви проблеми никога не съм сменя ангенажна верига само верига вакум помпа на 370 000 .Салона е много запазен за почти 20 годишна кола .За 2002 година колата има екстри които новите коли нямат :навигация ,камера за задно виждане автопилот ел.седалки ,подгрев на предния прозорец 7 инчов дисплей .Пълен т...к е тази статия отново.
  • #12
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Carsens ( преди 2 седмици )
    Не са уточнили за CX-7 , но предполагам, че става дума за бензиновия двигател. Иначе след 2008-а почва 2.2 дизела и с него тази кола си е хубава, не само на външен вид. Преки наблюдения от такава вече 6 год и 100хил. км.