IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 коли на старо, от които е добре да се стои надалеч!

Тези модели имат 3 основни проблема – бърза обезценка, скъпа поддръжка и слаба надеждност

Ако се готвите да закупите автомобил на старо и имате някакви колебания или съмнения, хвърлете едно око на този списък. Той е създаден от експертите от изданието Avtocode и съдържа 10 модела, които не се препоръчват за покупка. С изключение на един, всички те се срещат често в автокъщите в Европа, но имат 3 основни проблема – ниска ликвидна стойност, която означава сериозна загуба при препродаване, скъпи компоненти, които водят до скъп ремонт и ниска надеждност.


10 модела на старо, които да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Toto Rino ( преди 2 години )
    Много точна статия
  • #32
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Иполит Матвеич ( преди 2 години )
    А бе бедняци, *** колко сте ентусиазирани от таралясници на по 200...300 хил. км. Аз пък си купувам само чисто нови коли на цени от 50 хил.лв. нагоре. Като ги потъркалям 2..3 години, после ги продавам на такива като вас.
  • #31
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Един ( преди 2 години )
    Ситроена въобще не е за този списък,най добрите дизели на пазара,ниска цена на окачването,проблеми с хидравликите няма освен ако колата не е купена от някой пълен *** вози уникално и е доста голяма....който е писал статията вместо ц5 някое алИди да беше сложил не излизат от сервизите тия таралясници то не е турбини то не е егр то не е дебитомери то не е чудо на чудесата
  • #30
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Българина ( преди 2 години )
    #15, абсолютно точно.Мой племенник си взе 308 на старо, търкаля го 10-а години и го продаде на познат(купи си по-'модерна').Той го кара до ден днешен!Е, не с нов салон и боя, но колата си върви, поддръжката е евтиничка и си я търкаля човека.
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Primera ( преди 2 години )
    Пълни глупости Primerata ми е на 620 000 км и никога не съм сменял вериги или нещо по двигателя. Колата е с чип от 2007 и е навъртяла с него над 400 000 км така че незнам За една кола това е важното фа е здрава.
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Димитър Хаджирадев ( преди 2 години )
    Карах citroen C5 11 години, смених веднъж сфери и ги взех за по 40 лв, кое му е скъпото, возия уникална, продадох го на 430 000 км и двигателя беше 6, най- коравия и удобен автомобил, купих го за 6000 и след 11години го продадох за 2000 и ти на втория ден следкато пуснах обява, купих си новия , трета генерация, който не е толкова добър колкото стария според мен.
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пешо ( преди 2 години )
    Не съм съгласен със статията, личи си, че я е писал някои некомпетентен, например Реното е корава машина, 1.5дци е супер икономичен и надежден мотор!
  • #26
    3 rate up comment 3 rate down comment
    тхт ( преди 3 години )
    Реното не е 3-ка на снимката е а е 2-ка
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    sam ( преди 3 години )
    3600 евро за рено меган....??? от коя година е тая статия?
  • #24
    25 rate up comment 8 rate down comment
    Шматката ( преди 3 години )
    Тук някой преписва простотии от някъде.Няма по здраво окачване от на хидравличен Citroen .Имах и Xantia и C5 .