IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 коли на старо, от които е добре да се стои надалеч!

Тези модели имат 3 основни проблема – бързо падане на цената, скъпо съдържание и слаба надеждност

Ако се готвите да закупите автомобил на старо и имате някакви колебания или съмнения, хвърлете едно око на този списък. Той е създаден експертите от изданието Avtocode и съдържа 10 модела, които не се препоръчват за покупка. С изключение на един, всички те се срещат често в автокъщите в Европа, но имат 3 основни проблема – ниска ликвидна стойност, която означава сериозна загуба при препродаване, скъпи компоненти, които водят до скъп ремонт и ниска надеждност.


10 модела на старо, които да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    тхт ( преди 1 месец )
    Реното не е 3-ка на снимката е а е 2-ка
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    sam ( преди 2 месеца )
    3600 евро за рено меган....??? от коя година е тая статия?
  • #24
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Шматката ( преди 2 месеца )
    Тук някой преписва простотии от някъде.Няма по здраво окачване от на хидравличен Citroen .Имах и Xantia и C5 .
  • #23
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Ко не ( преди 2 месеца )
    Ситроен никога повече.....пу пу пу
  • #22
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Ko ne ( преди 2 месеца )
    Статията си е точна,ситроен никога повече имах ситроен ц4 втора генерация бях постоянно по сервизи,сега карам фиат и грижи нямам.
  • #21
    26 rate up comment 25 rate down comment
    Едуард ( преди 3 месеца )
    Леваци такива ! Ситроена е отлична кола ! Нищо вярно няма в пианиците ви .
  • #20
    31 rate up comment 17 rate down comment
    mr_mighty ( преди 3 месеца )
    Да Сложиш ситруена у тая класация е нелепо Баща ми и има същия модел от снимката купи я 2007, колата е на 600 000км сменял е веднъж турбо и два пъти съединител. А той е Душманин, Ходи на Риба с нея и по всеобразни храсти и тн тн Хидроактив окачването, една сфера е 80лв, а те са общо 5. Та не знам кое му е скъпото на тоя ситроен за поддръжка и не знам, кой е писал статията, ама явно е не компетентен да изказва мнения по тия въпроси.
  • #19
    29 rate up comment 14 rate down comment
    Мусти ( преди 3 месеца )
    C5??? Карам с5 2011 2.0hdi 136pc. Който го е написал това, Да се гръмне някъде!
  • #18
    27 rate up comment 15 rate down comment
    NIKOLA56 ( преди 3 месеца )
    Имате много здраве от мен!Имах С5 ,купих го нов и го карах 14 години.Продадах го на 350 000 км.БЕЗ СМЯНА на съеденител,амортисьори.Смяна на спирачни диъкове -1 път инжктори -1път Смяна на акумулатор на 9-та година изторели крушки и нищо повече.Рибар съм,ине можете да си прдставите къде съм минавал като го вдигна на 2 степен-25 см!А как вози.Живея в Испания и всяка година си пътувахме с колата -по 1300-1500 км на денПосле си купих БМВ Е 39 525Д,ама в някои неща ситроенът си беше по-добър
  • #17
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Слаба статия!