IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 коли на старо, от които е добре да се стои надалеч!

Тези модели имат 3 основни проблема – бърза обезценка, скъпа поддръжка и слаба надеждност

Ако се готвите да закупите автомобил на старо и имате някакви колебания или съмнения, хвърлете едно око на този списък. Той е създаден от експертите от изданието Avtocode и съдържа 10 модела, които не се препоръчват за покупка. С изключение на един, всички те се срещат често в автокъщите в Европа, но имат 3 основни проблема – ниска ликвидна стойност, която означава сериозна загуба при препродаване, скъпи компоненти, които водят до скъп ремонт и ниска надеждност.


10 модела на старо, които да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Примера ( преди 3 години )
    Има Нисан примера п12 от 14 години колата е на 500 000 км 2.2 dti турбо никога не сменяно съединител и маховик на 250 000 Двигателя е 11 години чипосан на 186 к.с. никви проблеми никога не съм сменя ангенажна верига само верига вакум помпа на 370 000 .Салона е много запазен за почти 20 годишна кола .За 2002 година колата има екстри които новите коли нямат :навигация ,камера за задно виждане автопилот ел.седалки ,подгрев на предния прозорец 7 инчов дисплей .Пълен т...к е тази статия отново.
  • #12
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Carsens ( преди 3 години )
    Не са уточнили за CX-7 , но предполагам, че става дума за бензиновия двигател. Иначе след 2008-а почва 2.2 дизела и с него тази кола си е хубава, не само на външен вид. Преки наблюдения от такава вече 6 год и 100хил. км.
  • #11
    47 rate up comment 7 rate down comment
    Дидку ( преди 3 години )
    Моля? Точно С5 си заслужава най-много в листа! Такава кола не се купува че да спечелиш от пре-продажба а за кефа от возенето. Всъщност кола да си купуваш и да разчиташ да я продадеш на по-висока цена си е меко казано лудост. С5 има добри двигатели,надеждни и здрави. Не са най-претенциозни,но си искат своето. Автомата е класически,не с двоен съединител. 'Скъпото' окачване всъщност не е толкова скъпо,да не кажа че е като всяко едно стандартно окачване. Колата си заслужава. Всякакви екстри има.
  • #10
    12 rate up comment 6 rate down comment
    BIGAL ( преди 3 години )
    Имам Ягуар XF фейслифт. Няма грижи. Не знам преди фейса колко се чупят,но този модел е най-награждаваният Ягуар в историята на марката. Красота и стил от където и да го погледнеш...
  • #9
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    W220 и като сравнително нов, беше пълен с проблеми, пък не ми се мисли на 20 години. Особено като го сравним с Мечката преди него си е тотал щета. Има причина да е осезаемо по-евтин от аналогичните А8 и 7ма серия
  • #8
    45 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е, смениха снимката на ситроен С5... стария модел не знам, но този които бяха сложили първо(2009-2017) си е яка кола. Купих си такава за 14.000 и я продадох за 12.000 . Карах я 2 години с кеф. Ексклузив модел пълен с екстри, каквито няма в ауди А6 и срещу заплащне.. возия като в Sкласа с хидравличното окачване. Обезшумена отвсякъде. За 2 години смених един сензор за 16 лева които си смених сам. Сега е още по евтина - 7-8 хиляди . Определено е кола която си струва.
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    W 221 ( преди 3 години )
    Специално на W 220 Mercedes, проблема не е толкова електрониката и окачването, колкото корозията /освен ако не е италиански, но тогава може да се окаже, че масло никога не е сменяно/, а окачването има едни юнаци са се специализирали и го правят като нов!
  • #6
    46 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Скоро бях на гости на един познат в Германия и се возих в един 8годишеня му пасат на 330хил. км и останах изненадан колко запазен беше салонът , та като гледам в какво състояние са горублянските 160-хилядници, най-вероятно повечето са над 500хил.
  • #5
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нито една Талиянка
  • #4
    22 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Megane III 1.5 дизел с 6 степенната кутия си е много добре. Няма никакви проблеми. Окачването ако е правено за БГ също е ОК, но и да не е се поддържа с джобни пари (комплект биалетки са 50 лв. например)