IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda готви нова промяна в гамата си

Кросоувърът CX-5 отстъпва място на CX-50

Още преди година компанията Mazda обяви, че ще раздели моделната си гама на две семейства. В Small Architecture ще влизат електромобилите и компактните модели с напречно разположение на двигателя, а в  Large Architecture ще попаднат автомобилите с надлъжно поставен мотор, в това число и редовите 6-цилиндрови агрегати, които трябва да повишат престижа на япноската марка.


Mazda CX-50


Първата стъпка е напрравена със седана Mazda6, който ще се появи през 2022 г., като преминава на платформа със задно задвижване. Сега изданието Coche Spias съобщава, че по същия пример ще се действа и с новия кросоувър Mazda CX-50, който заменя модела CX-5.

Смяната на индекса се вписва в настоящата стратегия на марката – на паpара вече е „паркетният“ Mazda CX-30, а идва ред и на електрическия MX-30. Новото име CX-30 беше регистрирано от компанията в Европа още през лятото на 2019 г. и ако е съди по данните до момента, CX-50 ще е по-голяма от сегашната CX-5, като дължината ще достигне 4550 мм (колкото на Mercedes-Benz GLC). 

Известна е и гамата двигатели. На върха ще се окаже редови 6-цилиндров мотор с мощност 285 к.с. Това е 3,0-литров редови ScyActiv X с турбо, който ще работи с 48-волтов стартер-генератор. Ще има и турбодизел SkyaActuve D с обем 3,3 литра, като и 4-цилиндрови мотори – дизелов 2.2 (190 к.с.), атмосферен ScyActive-G – 2.5, който също ще работи със стартер-генератор. Предвижда се и негова турбо-версия с 230 к.с.

Новият кросоувър ще се появи едва след седана Mazda6, което означава не по-рано от края на 2022 г.

Снимка: Mazda

0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до 333 сипваш бензин и лъскаш б.......,а
  • #18
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    това че сте дали едни 60-65 хил не ви прави герои ,защото с тези пари някога хората са ставали истински хора и са били доволни от себе си а сега ги давате за куп евтини железа,извинявайте в ръцете на талибани израстнали с плейстейшън и нинтендо изгубили изцяло реалността
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    17 точно така то това са различни класи
  • #16
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #2, ти вЕрно ли? Няма как собственик на нова Мазда да твърди, че сервизът на Мазда е добър, освен ако не работи там и го карат да пише позитивни коментари. Та те са пословични, намусени и непонятно бавни некадърници. Оттук става ясно, че и сравненивто ти с БМВ и Порше е чиста измислица, плод на много развинтено въображение.
  • #15
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    най-много до Хасково в уикенда
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до 333 явно не караш много и на далеч
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    то не опира много до разбиране 333
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То това са коли за прости и неопитни хора които не ценят парите тъй като са лесни но сега нещата ще се попроменят де
  • #11
    20 rate up comment 2 rate down comment
    333 ( преди 3 години )
    Имам СХ петица и само сипвам бензин и карам. Нищо не се чупи, върви прекрасно, красива е и пак ще си купя. Не ме интересуват мненията на разбирачи, интересува ме личния ми опит. Злобните коментари са о издават комплексарщина.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до #6 а VW от 998кубика. 115 с 200 Nm