"Красив" и "бърз" са двете ключови качества на един автомобил за повечето от нас. Но към тях задължително трябва да се прибави и още едно, за да носи колата ви радост. И то е "добре направен".
Потресаващите снимки от интериора на новия Corvette, разпространени от няколко огорчени нови собственици, ни подтикнаха да подберем най-калпаво направените автомобили в историята.
Интериорът на новия Corvette потресе дори недотам претенциозните американски клиенти. Разминаването на шевовете изглежда поправимо. Но не и разминаването на уж непрекъснаната дизайнерска линия, водеща през вратата до предното стъкло
Разбира се, качеството е въпрос и на предварителни очаквания. Почти всеки европейски автомобил, роден в следвоенната мизерия, би се сторил боклук на богатата тогава Америка. Почти всеки американски автомобил от последните десетилетия ще стресне европейците с компромисното качество на интериора. Почти всеки западен автомобил от 80-те, колкото и да е калпав, би се сторил чудесен на хората от Източния блок, обречени на "Москвич" и "Вартбург". Затова сме компилирали различни мнения, за да преодолеем разликите в представите за качество на различните пазари.
Zunndapp е производител на мотоциклети от Нюрнберг, който при един сериозен спад на основния си пазар решава да си пробва силите с автомобил. Крайният резултат е базиран върху прототип на Dornier и се задвижва от 0.25-литров мотор с 14 коня. Колата теоретично развива 80 км/ч, но малцина са имали търпението да го дочакат. Впрочем слабото ускорение е истинска мярка за безопасност, като се има предвид колко неадекватни са спирачките. Интересно решение е и задната седалка да бъде обърната назад, така че седящите да гледат с ужас как по-големите машини ги доближават застрашително.
Неслучайно във втора серия на анимацията Cars единият от главните злодеи беше професор Цундап.
Очаквайте утре втора част на най-калпавите коли в историята: от Trabant до Tesla