IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-калпавите автомобили в историята: II част

От Trabant до Ferrari и от DeLorean до Tesla: още 20 коли с легендарно лошо качество

Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.


Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:


 

 

 

0 от 500
  • #40
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Sifoncho ( преди 2 месеца )
    За Трабант, ще имате много поздрави, че била келява кола.Имах Трябант 601 комби.Никога, не ми е създавала проблеми.Баща ми я взе нова през далечната 1987 и до 2009 си я кара сега един човек който има 100 трабанта си я кара.И си вървеше много добре.Сега ако една съвременна пластмасова бракма издържи толкова натоварване, което издържа траби, ще отида да целуна носорога в зоопарка.
  • #39
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Дявол ( преди 5 месеца )
    "легендата" Дискъвъри е легенда само за монтьор четата, които си построиха къщи от ремонтите й. Тя неслучайно цялата компания фалира и се наложи да се продаде на индийците
  • #38
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Pilampi ( преди 5 месеца )
    За Европа Jeep Compass е правен с дизелов двигател и задвижване на четирите колела Freedom Drive I. Само като дооточнение.
  • #37
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Ангел ( преди 5 месеца )
    Фактът, че в тая класация присъства легендата Дискавъри, не говори добре за компетентността на автора. И поставя под съмнение твърденията за повечето от останалите коли.
  • #36
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    А иначе като недостатък на Трабанта може да се посочи 6 волтовата система, която към края на 80-те замениха с 12 волтова. Накрая и задното окачване стана с пружини, съвсем в края, малко преди да сложат четиритактов двигател.
  • #35
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Никаква обремененост. Просто може да ме броиш за експерт, защото си го поддържах сам. Това обаче преди около 25 години. От тогава съм сменил 4 лични и 5 служебни коли, половината от тях съм купувал нови. На фона на всяка от тях Трабантът е като детска играчка, но това не ми пречи да му направя обективен анализ. Няма място в настоящето, освен като реликва, обаче на времето си беше вариант. И беше надежден заради простата си конструкция и немска изработка. Иначе си беше проект от 50-те години.
  • #34
    19 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Рисковете с Трабанта идваха от собственика му. Например можеше да забрави да налее масло в горивото и получава прегрял и износен двигател за основен ремонт. Може да скъса ремък (който задвижва динамото и турбината за охлаждане) и ако продължи да кара (не забележи, че свети лампата за зареждането) пак получава прегрял и износен двигател за основен ремонт. Но при адекватна експлоатация, това си беше надеждна немска машина. Проста и практична. Без претенции, но вършеше много работа.
  • #33
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до #31 ( преди 5 месеца )
    трябваше веднага да кажеш, че имаш семейна обремененост, и нямаше да се заяждам :D Извинявам се. Психологията и психоанализата напредват и след време може да помогнат
  • #32
    13 rate up comment 3 rate down comment
    #29 ( преди 5 месеца )
    Моят прапрадядо е дошъл в София от Русе през 1889. И също така смятам, че всеки е свободен да живее, където намери за добре. Просто много от хората, които са дошли в София през последните петдесетина години, са донесли със себе си навиците от село или от малкия град, които не са съвместими с големия и създават неудобства на другите около тях. И също така е комично такива хора да разправят измишльотини какъв е бил транспортът в София през соца, когато те са живеели в Угърчин
  • #31
    15 rate up comment 4 rate down comment
    до #230 ( преди 5 месеца )
    Моето момче, карал съм Трабант 7 години! Беше на баща ми и той го беше карал немалко години преди това. Бащата на приятелката ми имаше Трабант, братовчедът й имаше Трабант, приятелката й имаше Трабант и съседът ми имаше Трабант! Една кола тогава нормално се караше 10+ години и навърташе средно около 120-150 хил км. Да говориш за основен ремонт на 20-30 хил. км показва ОГРОМНО НЕВЕЖЕСТВО. Техническо, историческо, статистическо. Имаше отделни бройки, които правеха по 200 хил без ремонт.