IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-калпавите двигатели в историята (I част)

От Volkswagen до Nissan: агрегатите, които е по-добре да избягвате

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.


Във II част очаквайте: от многократния "международен двигател на годината" на Ford до агрегата, който завинаги отказа американците от дизела

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Странно как може да се определи един мотор за скапан като чупи при неправилна поддръжка! Аз карам 1.8т над 12 години и не съм имал никакви проблеми...
  • #12
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ауди 1,8 бензин е с прекрасен двигател! Кола втора ръка от Италия произведена 1995 г Навъртях с него 360000 . После сина ми е навъртял още 60000. Сменени само гумички на клапаните. От 2011 карам 1,8Т, пак секонд хенд от Щатите!? Двигателя е същият както 1,8 само е добавено турбото. Те в това турбо е проблема!! При рязко подаване на газ над 60 км/час турбото допълнително засмуква масло от картера и го прекарва през двигателя --загуби на масло. Карам с Мотул САЕ 10-40
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    1.8Т първи сопственик от 99год на 55хиляди чипосан в момента е на 230 000 масло 5w30 от смяна до смена колкото е налято
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Карам нов Сеник от 14 г. Мотор 1,5 дизел без проблеми. Синът кара Мерцедес на над 300 000 км. Предпочитам Мерцедеса.
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Карам нов Сеник от 14 г. Мотор 1,5 дизел без проблеми. Синът кара Мерцедес на над 300 000 км. Предпочитам Мерцедеса.
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Колко от вас го карат този дишегуб, бе п.чове? Щото и аз така бях чувал за него от "една леля каза", пък вече 300к+ го търкалям и нищо.
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Е то фолквагеновите са цвете особено първите версии на 2.0 tdi комъреил с прекрасните пиезокристани дюзи,които изобщо не се повреждат.Като зареждаш на бензиностнция ти трпери ръката,при мисълта ,че може да последното на тези дюзи.
  • #6
    15 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Дизелите на Рено са в три различни версии - разлика в турбини, дюзи и софтуер. Надутите версии на 1.5 и 1.9 хвърлят турбини яко, но най-слабите версии и на двата мотора са си ок. 2.5 тди е пословично калпав мотор.
  • #5
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Какво ще кажете за 1.9 DCI на Reno а мисля че че по голяма яма за пари няма
  • #4
    24 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Нарочно направиха двигатели с проблеми..така печелят милиарди