IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-калпавите двигатели в историята (I част)

От Volkswagen до Nissan: агрегатите, които е по-добре да избягвате

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.


Във II част очаквайте: от многократния "международен двигател на годината" на Ford до агрегата, който завинаги отказа американците от дизела


0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Карам нов Сеник от 14 г. Мотор 1,5 дизел без проблеми. Синът кара Мерцедес на над 300 000 км. Предпочитам Мерцедеса.
  • #9
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Карам нов Сеник от 14 г. Мотор 1,5 дизел без проблеми. Синът кара Мерцедес на над 300 000 км. Предпочитам Мерцедеса.
  • #8
    20 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Колко от вас го карат този дишегуб, бе п.чове? Щото и аз така бях чувал за него от "една леля каза", пък вече 300к+ го търкалям и нищо.
  • #7
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Е то фолквагеновите са цвете особено първите версии на 2.0 tdi комъреил с прекрасните пиезокристани дюзи,които изобщо не се повреждат.Като зареждаш на бензиностнция ти трпери ръката,при мисълта ,че може да последното на тези дюзи.
  • #6
    21 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Дизелите на Рено са в три различни версии - разлика в турбини, дюзи и софтуер. Надутите версии на 1.5 и 1.9 хвърлят турбини яко, но най-слабите версии и на двата мотора са си ок.2.5 тди е пословично калпав мотор.
  • #5
    25 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Какво ще кажете за 1.9 DCI на Reno а мисля че че по голяма яма за пари няма
  • #4
    29 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Нарочно направиха двигатели с проблеми..така печелят милиарди
  • #3
    92 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Не знам, ама 2,5 тди-душегуб е най-добрия сред добрите в класациите за скапани мотори.На второ място слагам 2,5 тдс на бмв.И на двата сам им сърбал попарата.
  • #2
    76 rate up comment 45 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако бъдем реалисти, първите 5 части на тази поредица за най-скапани двигатели, трябва да бъде заета само от ВАГ!А този всеизвестен "тръц" се е прочул навсякъде.И н епроблемът в маслото, а в самият двигател. Маслояд та дрънка...А синтетиката най-добре си я хапва.Хубавото при него е това, че нямаш нужда да го сменяш маслото. Толкова много доливаш, че маслото е все прясно, а мотора си го хапва и хапва...
  • #1
    29 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Всеизвестният "тръц" ...