IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-калпавите двигатели в историята (II част)

Тук попадат Ford, Subaru и даже, колкото и да не ни се вярва, Lexus

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.


Най-калпавите двигатели в историята - II част (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #20
    11 rate up comment 3 rate down comment
    В. Иванов ( преди 2 месеца )
    По мое мнение (от практиката - не съм механик) един от най-добрите двигатели е атмосферния 1.6 бензин на Рено. Имах Лагуна на над450 000км (известни), която не харчеше масло от зареждане до зареждане (10 000км). Но почна да дава дразнещи дефекти с парното, климатика...
  • #19
    26 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На ВАГ недоразуменията биха покрили доста по голяма класация,защо ги няма се пита?
  • #18
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Един който не разбир ( преди 3 години )
    Карам Хонда дизел 2.2 150 к.с.Навъртях и 150 000 км никакви забележки масло от смяна на смяна не доливам.Върви перфектно не е капризна на дизелово гориво.Карал съм какво ли не ,но Хондичката не я сменям за друга марка.
  • #17
    19 rate up comment 52 rate down comment
    Фрнче ( преди 3 години )
    японките грозни и нискокачествени гнилочи Нормално двигателите пръчка !! Чудя се що и Vag не са споменати тук !!
  • #16
    43 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Като гледам тук липсва гамата душегуби на Ауди и естествено бензиновите TSI-та, които обтягат верига и харчат масло като машина за пуканки...
  • #15
    17 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    На VM Motori двигателят е блестящ. Не знам откъде черпите тея данни, ама в тоя сайт е мало като във вестник Уикенд, но за коли...
  • #14
    35 rate up comment 20 rate down comment
    angelmr ( преди 3 години )
    Субару боксер бил скапан, защото консумирал повече масло... :) Някой не си е пил хапчетата май. То за това сигурно в САЩ един от най-вероятните кандидати за прескачане на границата от 300 000 мили са Субару. Защото имат ненадеждни двигатели нали? :) Ръждата е слабото място на Субару, не надеждността на двигателите. Лексуса е другият бисер в тази статия. На второ място по ненадеждност, пък хората се оплаквали само от малко по-мудно поведение... :)
  • #13
    12 rate up comment 43 rate down comment
    Чушката ( преди 3 години )
    Не се нучихте само фолцваген други коли няма
  • #12
    30 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Хахахах 4GR-FSE бил скапан двигател. Моляяя?!? Я пак? За 160к не съм сменявал нищо по него освен свещи и масло и не съм имал нито един проблем. Среден разход 9,5 за целия период. За 6 цилиндров мотор с над 200 коня това в никакъв случай не е висок разход...
  • #11
    28 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Двигателят 4GR-FSE не се използва в хибридни задвижващи системи! За хибридите се използва ДВГ със същия работен обем от 2,5 литра, но е четирицилиндров и работи по цикъла на Аткинсън.