Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Най-калпавите двигатели в историята (II част)

Тук попадат Ford, Subaru и даже, колкото и да не ни се вярва, Lexus

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.

  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Двигателят 4GR-FSE не се използва в хибридни задвижващи системи! За хибридите се използва ДВГ със същия работен обем от 2,5 литра, но е четирицилиндров и работи по цикъла на Аткинсън.
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Точно за 4GR-FSE навсякъде говорят какъв надежден и икономичен за работният си обем двигател е. Незнам от де сте го преписали това. Най-вероятно от клуб на немски таралясници.
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Да кажеж за 4GR-FSE, който прави по 1 млн.мили (мили, а не км.) пробег без проблеми, че е скапан двигател е наистина нещо нечувано. Тези, които са си го изсмукали от пръстите да се самозастрелят! Това, че не е толкова динамичен и не е най-икономичен не го прави скапан мотор. Японците са го направили да е супер надежден и безпроблемен. И най-важното, че носи на газ и се газифицира лесно и става доста изгоден за каране.
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Да имам лични впечатления от 1.6 и 2.0 бензин, както и от 1.7 дизел. Карах ги до 2007 и повече не погледнах Опел. Уникални б0клуци както бях написал. Бензинките горяха масло особено 1.6 (по литър на 1000 км) и даваха всевъзможни проблеми със датчици, клапи и какво ли още не. Компресията и на двата двигателя беше като на нови. Всеки месец се чупеше по нещо. Дизела хвърляше дюзи като за световно.
  • #5
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И кои са тези "повечето Екотек мотори на Опел монтирани след 1995 година са уникални б0клуци"? Или и ти си чул нещо от някой? Проблемен откъм консумацията на масло е X16XEL. Имаш ли опит с тези "повечето"?
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не е от браузъра ти. Трябва да настиснеш върху снимката, там в дясно има стрелка, кликаш върху нея за следващите двигатели.
  • #7
    7 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Субару няма по здрави каруци от тях, какво мислите аз никога не съм имал но само хубави работи чувам как били връх на сладоледа ??? я споделете
  • #8
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    В статията пише само за СУбару. Къде е Форд, Лексус и т.н. Не ми излиза нищо за тях. Да не е от браузъра? С лисицата съм.
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не 2,9, а 2.0 мотора. Без да искам вместо 0 съм натиснал 9.
  • #10
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    2.0 мотора на Субару не харчи масло! Да не сте се объркали за дизела да пишете. За него не зная как е, но за 2.9 бензиновият гарантирам, че масло не харчи. Втора кола карам с този мотор и няма никакви проблеми, а за горене на масло е просто абсурдно да се твърди, че има подобно нещо.