IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-калпавите двигатели в историята (II част)

Тук попадат Ford, Subaru и даже, колкото и да не ни се вярва, Lexus

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.

0 от 500
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Не 2,9, а 2.0 мотора. Без да искам вместо 0 съм натиснал 9.
  • #2
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    2.0 мотора на Субару не харчи масло! Да не сте се объркали за дизела да пишете. За него не зная как е, но за 2.9 бензиновият гарантирам, че масло не харчи. Втора кола карам с този мотор и няма никакви проблеми, а за горене на масло е просто абсурдно да се твърди, че има подобно нещо.
  • #1
    12 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Освен масло, Субарото хапва и сериозни количества бензин (или както се шегуваха на един тест двама Шваби: Жаден е колкото група германци на Октобер Фест), а повечето Екотек мотори на Опел монтирани след 1995 година са уникални б0клуци, не само въпросният от статията. Горят сериозни количества масло, и все нещо не им е наред.