IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-калпавите двигатели в историята (II част)

Тук попадат Ford, Subaru и даже, колкото и да не ни се вярва, Lexus

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Фрнче ( преди 2 месеца )
    японките грозни и нискокачествени гнилочи Нормално двигателите пръчка !! Чудя се що и Vag не са споменати тук !!
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като гледам тук липсва гамата душегуби на Ауди и естествено бензиновите TSI-та, които обтягат верига и харчат масло като машина за пуканки...
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На VM Motori двигателят е блестящ. Не знам откъде черпите тея данни, ама в тоя сайт е мало като във вестник Уикенд, но за коли...
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    angelmr ( преди 2 месеца )
    Субару боксер бил скапан, защото консумирал повече масло... :) Някой не си е пил хапчетата май. То за това сигурно в САЩ един от най-вероятните кандидати за прескачане на границата от 300 000 мили са Субару. Защото имат ненадеждни двигатели нали? :) Ръждата е слабото място на Субару, не надеждността на двигателите. Лексуса е другият бисер в тази статия. На второ място по ненадеждност, пък хората се оплаквали само от малко по-мудно поведение... :)
  • #14
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Чушката ( преди 2 месеца )
    Не се нучихте само фолцваген други коли няма
  • #13
    10 rate up comment 50 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И какво излезе сега. Японските коли са слаба ракия. Макар , че аз това от дете го знам. Открай време се знае, че най-високото качество е в германските атомобилни гиганти. Америка, Япония, Англия -- никога не са били силни в автомобилостроенето. Опитват се да правят коли но засега посредствени. Сега ще ми се нахвърлите но знаете , че истината е тази. Скъпи са, но има защо. Японците продават евтини коли но после избиват в сервизите.
  • #12
    20 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хахахах 4GR-FSE бил скапан двигател. Моляяя?!? Я пак? За 160к не съм сменявал нищо по него освен свещи и масло и не съм имал нито един проблем. Среден разход 9,5 за целия период. За 6 цилиндров мотор с над 200 коня това в никакъв случай не е висок разход...
  • #11
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Двигателят 4GR-FSE не се използва в хибридни задвижващи системи! За хибридите се използва ДВГ със същия работен обем от 2,5 литра, но е четирицилиндров и работи по цикъла на Аткинсън.
  • #10
    19 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно за 4GR-FSE навсякъде говорят какъв надежден и икономичен за работният си обем двигател е. Незнам от де сте го преписали това. Най-вероятно от клуб на немски таралясници.
  • #9
    31 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да кажеж за 4GR-FSE, който прави по 1 млн.мили (мили, а не км.) пробег без проблеми, че е скапан двигател е наистина нещо нечувано. Тези, които са си го изсмукали от пръстите да се самозастрелят! Това, че не е толкова динамичен и не е най-икономичен не го прави скапан мотор. Японците са го направили да е супер надежден и безпроблемен. И най-важното, че носи на газ и се газифицира лесно и става доста изгоден за каране.