IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-калпавите автомобили в историята: I част

От един легендарен Ford до съветската "народна кола" - машините с наистина потискащо качество

"Красив" и "бърз" са двете ключови качества на един автомобил за повечето от нас. Но към тях задължително трябва да се прибави и още едно, за да носи колата ви радост. И то е "добре направен".
Потресаващите снимки от интериора на новия Corvette, разпространени от няколко огорчени нови собственици, ни подтикнаха да подберем най-калпаво направените автомобили в историята.


Chevrolet Corvette интериор
Интериорът на новия Corvette потресе дори недотам претенциозните американски клиенти. Разминаването на шевовете изглежда поправимо. Но не и разминаването на уж непрекъснаната дизайнерска линия, водеща през вратата до предното стъкло

Разбира се, качеството е въпрос и на предварителни очаквания. Почти всеки европейски автомобил, роден в следвоенната мизерия, би се сторил боклук на богатата тогава Америка. Почти всеки американски автомобил от последните десетилетия ще стресне европейците с компромисното качество на интериора. Почти всеки западен автомобил от 80-те, колкото и да е калпав, би се сторил чудесен на хората от Източния блок, обречени на "Москвич" и "Вартбург". Затова сме компилирали различни мнения, за да преодолеем разликите в представите за качество на различните пазари.

 

Очаквайте утре втора част на най-калпавите коли в историята: от Trabant до Tesla


 

0 от 500
  • #32
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За ЗАЗ 968 пише, че са проявили творчество :). Просто са го откраднали некадърност от NSU
  • #31
    8 rate up comment 5 rate down comment
    #32 ( преди 3 години )
    аз не се опитвам да се убеждавам, че форд е чудесна кола :D просто исках да кажа, че проблемите идват не от конструкцията на двигателя, а от мърлящина в други области, това е. Това, естествено, не променя мнението ми за Fix Or Repair Daily
  • #30
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #23 абе то на кривата ракета, космоса й пречи... периферия... мокета в багажника е виновен... софтуера, може би дори чистачката във форд. Факт е че форд се издъниха с този двигател, дори сам по себе си да е ок. И тук се говори за НАЙ-кАЛПАВИТЕ АВТОМОБИЛИ в историята , а не мотори ;) - езикови бариери нямам :)
  • #29
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Зазката беше дъното
  • #28
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Стоян ( преди 3 години )
    Първата ни кола бе ЗАЗ - 968 М - нова , от Мототехника. Имаше проблем със запалването поради неизправност в ел. система, печката не работеше и изяде гумите за 10 хил. км. вследствие на липса на регулировка в окачването/ да не казвам , че трудно се намери монтьор , който да го оправи/. При преминаване през големи локви се пълнеше с вода - такива бяха фугите на вратите.Накратко - емоционална кола
  • #27
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    28, тук говорим за автомобили, не за политика. И какво ти пука в запорожието дали говорят руски или украински? Колите им са гадни, сещаш ли се? Както и всички други от "родина мать"... И между другото пишеш ужасно. Гадно е за четене. Мога да разбера ако си руснак, ама това за колите, моля ти се! Имахте добри автомобили, но те винаги бяха сглобявани на ръка (ГАЗ-13, ГАЗ-14, ЗИМ и всички "леки" ЗИЛ-ове) или бяха чужд паент (ГАЗ-А, ВАЗ).
  • #26
    8 rate up comment 12 rate down comment
    коко ( преди 3 години )
    Навсякъде по запъдните и нашите медии пишат за "украинеца" Игор Сикорси-създател на вертолета,въпреки че само е роден в Киев а цялата си дейност е развивал в столицата Петроград а в таз статия за най-калпавия автомобил ни се представя "руския" ЗАЗ???? В Запорожие говорят на руски на там е било и още е Украйна.Тез т.н. коли са правени там по пълен цикъл т.е. всяко болче е местно.
  • #25
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    абе, тия с тоя корвет верно са се оляли, в цехчето на грейт уол в баховица по-читаво щяха да го сглобят :D
  • #24
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз помня едно возене като дете в ЗАЗ 968 на комшия - направо се уплаших от нивото и естеството на шума :D а не е да съм бил разглезен, баща ми караше полско фиатче
  • #23
    6 rate up comment 4 rate down comment
    #23 ( преди 3 години )
    Ти явно нещо не схващаш. Чел съм достатъчно. Просто ти обяснявам каква е причината за проблемите с 1.0 и 1.6 EcoBoost, не е дефект на самия агрегат, а на периферията. Ако езиковата бариера в Google те притеснява, аутомедия май писаха на български по въпроса