IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-калпавите двигатели в историята (I част)

От Volkswagen до Nissan: агрегатите, които е по-добре да избягвате

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.


Във II част очаквайте: от многократния "международен двигател на годината" на Ford до агрегата, който завинаги отказа американците от дизела

0 от 500
  • #3
    78 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не знам, ама 2,5 тди-душегуб е най-добрия сред добрите в класациите за скапани мотори. На второ място слагам 2,5 тдс на бмв. И на двата сам им сърбал попарата.
  • #2
    63 rate up comment 37 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ако бъдем реалисти, първите 5 части на тази поредица за най-скапани двигатели, трябва да бъде заета само от ВАГ! А този всеизвестен "тръц" се е прочул навсякъде. И н епроблемът в маслото, а в самият двигател. Маслояд та дрънка... А синтетиката най-добре си я хапва. Хубавото при него е това, че нямаш нужда да го сменяш маслото. Толкова много доливаш, че маслото е все прясно, а мотора си го хапва и хапва...
  • #1
    24 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Всеизвестният "тръц" ...