IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-калпавите автомобили в историята: II част

От Trabant до Ferrari и от DeLorean до Tesla: още 20 коли с легендарно лошо качество

Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.


Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:


 

 

 

0 от 500
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    не, 80 секунди :D пише си в документацията, 21.2 секунди за 601Р и 23.7 секунди за 601NT
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Все така развиваше 25 конски сили и ускоряваше до 100 км/ч за 21 секундиПрез 80-те години масовият модел нямаше оборотомер, индикатор за светлините и мигачите, както и задни колани. През 80-те Трабито 601 имаше индикатор за светлините и мигачите. А 0-100 му отнемаше не 20 а 40 секунди
  • #18
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    хаха, личи си какво ни е на сърце: 20 коли, пък всички коментари са за трабантчето :D поне застава нещо, някой?
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    На германците не им даваха да правят 4 тактов мотори, защото 2 мотора и може да под караш танк.
  • #16
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    А иначе като икономия и замърсяване Траби гореше около 6-7/100, което беше по-малко от всичко друго в соц. блока. 9-10/100 си беше нормално тогава. От тази гледна точка беше икономичен. Замърсяваше, защото беше двутактов и недоизгаряше горивото и гореше масло. Но пък вървеше с безоловен през 90-те, за разлика от другите стари таратайки. През зимата беше много стабилен
  • #15
    13 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Вартбургът беше яка кола, но кънтеше на варел като затвориш вратата. И беше двутактов. Ако бяха позволили на немците да направят кола както си знаят, никой нямаше да купува руските, то е ясно. По-голям *** от руската кола няма! Въпреки, че всичко им е или по лиценз (лада от фиат) или крадено от къде ли не.....
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Москвичът беше много по-голям *** от Трабанта. Единствено, че беше по-голяма, тежка и мощна кола. Не е вярно, че двигателят на Траби се ремонтирана 20 хил. Наистина на 100 хил обикновено му трябваше ремонт заради лагерите на коляновия вал, но това беше най-вече при по-старите и заради лошото ни масло, което не се смесваше добре с бензина. Но и другите соц. возила на 100 хил бяха за основен. Първо ги разработваш внимателно, после се обаждат дефектите и идва време за основен.
  • #13
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Забавна статия.Проблема е че заради осигурения пазар ,в соц-блока никой не си е правил труда да разработи нещо ново, а 40 години с един модел
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 4 години )
  • #11
    4 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    И кое е в крак с времето на трабанта че замърсява въздуха повече от атомна бомба.Комунистическите гофрени са уникални девили