IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-калпавите автомобили в историята: II част

От Trabant до Ferrari и от DeLorean до Tesla: още 20 коли с легендарно лошо качество

Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.


Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:


 

 

 

0 от 500
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Проблемът на трабанта, както и на другите соц автомобили са петролните кризи през седемдесетте. В момента на измислянето и на вкарването в производстсво, всички соц машини са били в крак с времето си. Да може би не много иновативни, но съвсем в крак със световната к0нглокенция. След 73-та всичко умира. Проблемът не са самите автомобили, а качеството на изпълнение и безнадежното остаряване заради липсата на нови модели и технологии
  • #9
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Единственото хубаво нещо на Трабанта беше, че беше най-евтината кола и до там с хубавите неща. Най-големите скъсаняци по онова време, караха Трабант. В БГ се сглобяваха Москвичи. Бяха много по-добри машини и не се чакаше за тях много до 1 г. максимум 2 и имаш Москвич. А как ги товареха и колко можеха да носят не е истина просто. Комшията си построи цяла вила, като всички материали ги прекара с Москвича. Тогава камион не можеше да наемеш или извикаш да ти кара. Москвича почти опираше до земята.
  • #8
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Колко ли трябва да си увреден, за да хвалиш Трабанта. Онч пък даже си фантазира за 300 литра нафта и зимен проход. Ти изобщо качвал ли ли се бе ***. Трима по-едри човека, като се качим в Трабанта и той кляка и по нанагорнищата единият може да отиде до тоалетна докато машината пъпли да се облекчи и да я настигне и качи в нея. Беше пълна трагедия. Вартбургзите бяха класи над това недоразумение Траби. А двигателят беше отврат. На 20-30 000 км му се правеше основен ремонт. Трагедия!
  • #7
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    действително се чакаше много дълго, вероятно защото им налагаха задължителни експортни квоти по линия на СИВ и не можеха да задоволяват вътрешното търсене. Приятел на нашите от източен Берлин си беше купил втора ръка на цена почти двойно над тази като нов
  • #6
    22 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    СССР не даваше на немците в ГДР да правят други коли, освен Трабант, Вартбург и Баркас с двутактови двигатели, за да не ги конглокират.
  • #5
    21 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Съотношението бензин/масло беше 33:1 само най-старите двигатели. Сред това стана 50:1, но недоверчивият българин продължаваше да налива 33:1 и Траби пушеше и цапаше свещи. Не е вярно, че Трабантът не е имал индикации за светлини и мигачи. По-старите Трабанти въобще нямаха колани дори и за предните места и не можеха да им се сложат. Не вярвам в ГДР да се е чакало 13 години. В България се вземаше за година-две, макс 3. И беше много по-надежден от Москвича. Но имаше малък ресурс.
  • #4
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе приказна машина е Трабант :D Затова, като падна стената, всичките източногерманци захвърлиха своите и имаше специална служба, натоварена да събира от улиците изоставени кашони и да ги рециклира
  • #3
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Trabant ( преди 4 години )
    Само който не имал Трабант не знае каква машина е.Изключителен автомобил, работлив лесен и евтин за поддръжка.Имаше и книга как да се ремонтира. С правилна центровка, добро гориво и масло двигателят се представяше повече от задоволително.
  • #2
    21 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Трабантът беше нещо, което можеше да превози 300 литра нафта през зимен проход тогава, когато всичко друго бедстваше и чакаше тежката техника да ги вади. GM EV1 също няма място в тая класация.
  • #1
    33 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Не бих се изразил за Трабант-а, че е калпав. Той беше, по-скоро, без сериозни претенции, но даянлив, както казват старите хора! Първите ми спомени за тая марка са гермаците с Трабант теглещ голяма каравана из баирите в милата ни татковина. Как са се довличали дотука - пълна загадка!