IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Porsche 911 Turbo S получи 650 к.с.

Шамионът по ускорение се завръща в играта

Новото Porsche 911 Turbo S получи 650 к.с.

Шампионът на болезненото ускорение се завръща. Поздравете новите Porsche 911 Turbo S и 911 Turbo S Cabriolet. Те са по-широки и по-мощни от всякога.
Според основен виновник за това е изцяло новият 3,8-литров битурбо шестцилиндров боксер  с 650 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Това са 70 к.с. и 50 Нм повече от предшественика. Новият агрегат се базира на трилитровото битурбо от 992 Carrera. Той е получил ново охлаждане, пиезо-инжектори и уголемено VTG-турбо с електрически регулирани уейстгейт-клапани. Диаметърът на колелата на турбините е пораснал с 5 до 55 мм, а 61-милиметровото нагнетателно колело е уголемено с 3 мм.

Всичко това води до подобрение в начина на работа, склонността към развъртане и мощността. Разбира се, подобрени са и емисиите – за тези, които си купуват Turbo S, защото мислят за екологията.

Основната причина за покупката на този болид е бруталното ускорение. Сега то е още по-внушително. Максималната скорост от 330 км/ч е непроменена. От 0 до 100 обаче 992 Turbo S ускорява за 2,7 сек (минус 0,2 сек), а от 0 до 200 км/ч – за 8,9 секунди (цяла секунда по-малко от 991). Освен това Porsche обича да предлага консервативни данни. Понякога автомобилите на фирмата са още по-бързи.

Porsche 911 Turbo (992)

Значение за постигането на тези абсурдни числа има и допълнително разработеното двойно предаване, чиято разпределителна кутия може да пренася повече въртящ момент. Към предните колела вече могат да бъдат изпращани 500 Нм.

Стандартно 992 Turbo S е оборудвано с адаптивното окачване PASM, чиито амортисьори работят по-бързо и по-прецизно. Производителят обещава подобрение в стабилността на накланяне, завиване и връзката с пътя, което дава резултат в по-висока скорост в завоите.

Като опция се предлага и спортното окачване PASM с 10 мм снижена каросерия. Очаква се новият модел да подобри времето от 6:56 мн на Норшлайфе на последното 911 GT3 RS от 2018 г.

На външен вид новото Turbo S също е променено. Сега автомобилът е станал по-широк – отпред с 45 мм (1,84 м) и отзад с 20 мм (1,90 м). Увеличена е и следата отпред (с 42 мм) и отзад (с 10 мм). Turbo S е обуто с гуми с различна големина. На предния мост те са 255/35 R 20, а на задния 315/30 R 21.

Porsche 911 Turbo (992)

Към добрия тон се числи и активната аеродинамика. Новият модел получава променен пневматично активиран преден спойлер и уголемено задно крило. Общо те гарантират 15 процента притискане към пътя. Типични за Turbo са и четирите правоъгълни ауспухови тръби. Срещу доплащане се предлага спортна ауспухова система с командване на клапите.

Салонът на Turbo S не се отличава много от този на нормалното 911 Carrera. Серийни са двуцветната тапицерия и карбоновите детайли. Облегалките са тапицирани като в първото 911 Turbo (модел 930). Стандартни са воланът GT, пакетът Sport Chrono и съраунд-системата на Bose.

Стартовата цена на новото 911 Turbo S е 216 396 евро, а кабриолетът струва 229 962 евро. 

Вижте още снимки в галерията:

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    216 400 евро, ха ха ха ха ха.За толкова пари може човек да си вземе 2 броя Нисан GT-R,който е една идея по-бавен, но има 4-тири места, пълноразмерен багажник и идеално разпределение на теглото.
  • #5
    1 rate up comment 9 rate down comment
    До 3 ( преди 4 години )
    Роудстъра е вероятно да не започне продажбите тази година а другата но по-сигурно е че тази година започват S и X със задвижване от роудстър и лично немците измериха че Тайкан и Панамера са по-бавни от S плайд на ринга какво остава за роудстър със такова задвижване който е доста по-нов и развит от Модел S със сигурност има шанс срещу 911 на ринга и на километър драг
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Кимоното ( преди 4 години )
    До Порше всички спортни автомобили изглеждат като баничарки. Това е еталонът.
  • #3
    19 rate up comment 6 rate down comment
    TeslaIdiot ( преди 4 години )
    Само да ти вметна, че ти си куха лейка и това не е вярно. Така също Теслата не може да направи повече от един старт без да прегрее, докато 911 ще направи 50 такива. Тайкана пък да не говорим колко бързо размазва Модел С. На писта пък и 911 и Тайкан още на третата обиколка са затворили и най-бързата Тесла.П.С. Роудстъра не съществува и със сигурност няма да бъде представен през 2020. Теслата е пластмасова бракма.
  • #2
    6 rate up comment 17 rate down comment
    ( преди 4 години )
  • #1
    12 rate up comment 6 rate down comment
    TeslaIdiot ( преди 4 години )
    Нека да спестя времето на някой от *** тесланарски ***:Да ама като дойде Роудстъра през 2030 година и ще бие това Порше като вдигне 0-100 за по-малко от 0 секунди. Тесла има автомобил, който прави обиколка на Ринга за по-малко от 2 секунди.