IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото Porsche 911 Turbo S получи 650 к.с.

Шамионът по ускорение се завръща в играта

Новото Porsche 911 Turbo S получи 650 к.с.

Шампионът на болезненото ускорение се завръща. Поздравете новите Porsche 911 Turbo S и 911 Turbo S Cabriolet. Те са по-широки и по-мощни от всякога.
Според основен виновник за това е изцяло новият 3,8-литров битурбо шестцилиндров боксер  с 650 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Това са 70 к.с. и 50 Нм повече от предшественика. Новият агрегат се базира на трилитровото битурбо от 992 Carrera. Той е получил ново охлаждане, пиезо-инжектори и уголемено VTG-турбо с електрически регулирани уейстгейт-клапани. Диаметърът на колелата на турбините е пораснал с 5 до 55 мм, а 61-милиметровото нагнетателно колело е уголемено с 3 мм.

Всичко това води до подобрение в начина на работа, склонността към развъртане и мощността. Разбира се, подобрени са и емисиите – за тези, които си купуват Turbo S, защото мислят за екологията.

Основната причина за покупката на този болид е бруталното ускорение. Сега то е още по-внушително. Максималната скорост от 330 км/ч е непроменена. От 0 до 100 обаче 992 Turbo S ускорява за 2,7 сек (минус 0,2 сек), а от 0 до 200 км/ч – за 8,9 секунди (цяла секунда по-малко от 991). Освен това Porsche обича да предлага консервативни данни. Понякога автомобилите на фирмата са още по-бързи.

Porsche 911 Turbo (992)

Значение за постигането на тези абсурдни числа има и допълнително разработеното двойно предаване, чиято разпределителна кутия може да пренася повече въртящ момент. Към предните колела вече могат да бъдат изпращани 500 Нм.

Стандартно 992 Turbo S е оборудвано с адаптивното окачване PASM, чиито амортисьори работят по-бързо и по-прецизно. Производителят обещава подобрение в стабилността на накланяне, завиване и връзката с пътя, което дава резултат в по-висока скорост в завоите.

Като опция се предлага и спортното окачване PASM с 10 мм снижена каросерия. Очаква се новият модел да подобри времето от 6:56 мн на Норшлайфе на последното 911 GT3 RS от 2018 г.

На външен вид новото Turbo S също е променено. Сега автомобилът е станал по-широк – отпред с 45 мм (1,84 м) и отзад с 20 мм (1,90 м). Увеличена е и следата отпред (с 42 мм) и отзад (с 10 мм). Turbo S е обуто с гуми с различна големина. На предния мост те са 255/35 R 20, а на задния 315/30 R 21.

Porsche 911 Turbo (992)

Към добрия тон се числи и активната аеродинамика. Новият модел получава променен пневматично активиран преден спойлер и уголемено задно крило. Общо те гарантират 15 процента притискане към пътя. Типични за Turbo са и четирите правоъгълни ауспухови тръби. Срещу доплащане се предлага спортна ауспухова система с командване на клапите.

Салонът на Turbo S не се отличава много от този на нормалното 911 Carrera. Серийни са двуцветната тапицерия и карбоновите детайли. Облегалките са тапицирани като в първото 911 Turbo (модел 930). Стандартни са воланът GT, пакетът Sport Chrono и съраунд-системата на Bose.

Стартовата цена на новото 911 Turbo S е 216 396 евро, а кабриолетът струва 229 962 евро. 

Вижте още снимки в галерията:

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 2 месеца )
    Forza Ferrari.
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Айде поредният с поршето и теслата... Искаш ли да знаеш, мой, на порше, грам не им дреме за твоето мнение, ама грам. И тоя другия с теслата, и на тях, мой, хич не им е до твоето боготворене. Иначе можете да продължите вашето безмислено лаене по форум, в най - бедния пазар за автомобили в европа.
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Вариатор ( преди 2 месеца )
    Това не беше ли същия автомобил в предишното си поколение който направи 50 лаунча подред баз да прегрее,без да се счупи или да му намалее динамиката а?!?!Нали не бъркам Порше Турбо С !!! И тук някакъв болен пише за Телса агагагггагагага..Човек иди се лекувай а ,че то само материалите във салона на Порша струват повече от онова нещо със сгрешена сглобка хагаг
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ъъъ, интересува ме по принцип, само че, 5.2 е доста стар двигател и има малко приложения в днешно време. Второ, нямам къде да го сложа.... Дай ми първо колата, после двигателя. Освен това това е малък двигател, слагат подобни двигатели на всякакви европейски и японски коли. Дай ми нещо над 7 литра
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Супер! 10 и 11 откровено ме развеселиха! А за 9 с големият двигател - брато, артиса ми един от Додж 5.2 L, ако те интересува!?
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Замислен, Моканина се върна при овцете си и се залови отново за цървулите, които правеше от нещавена волска кожа. "Бяла лястовичка - мислеше си той. - Има ли я!" Но нещо го подпираше в гърдите, мъчеше го. И като пусна шилото и погледна към небето, той извика: - Боже, колко мъка има по тоя свят, боже!"
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    grozdanov ( преди 2 месеца )
    Тсла, а?Оня пък щял нисан да кара...жигула турбо...Боже, колко мъка на има на тоя свят...
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Вие наистина обаче спорите все едно имате акции в тези компании... Напълно идиотско е да се сравняват круши с компютри, само защото започват с К. Тесла и порш 911 нямат нищо общо, освен че са автомобили. Никой, който би искал да си вземе единия (без значение кой от двата), не би се замислил за другия. Така че, има си хора и за Тесла и за Порш. Аз лично, бих си взел нещо с голям двигател, например Додж Чалънджър Хелкет
  • #8
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това е Порше. Шапки долу!
  • #7
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Warwicksz ( преди 2 месеца )
    ДВГ отдавна са се изчерпали.