IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Проблеми със софтуера отново отлагат продажбите на VW ID.3

Електрическият хечбек може да се забави с още една година

Проблеми със софтуера отново отлагат продажбите на VW ID.3

Volkswagen продължава да бори с "масивни" софтуерни проблеми в своя компактен електрически автомобил ID.3, твърди германското икономическо издание Manager Magazin, според което, това отново ще отложи старта на продажбите на модела.

Хечбекът на ток трябваше да се излезе на пазара през 2019 г., но на два пъти това бе отлагано - първо за февруари, а после за лятото на 2020 г. Големият проблем, според източник на изданието е, че софтуерът е написан "твърде набързо" и гояма част от елементите не се разбират помежду си. Това съответно води до появата на други трудности.

Manager Magazin твърди, че по време на тестовете системата е отчитала до 300 грешки на ден. В момента повече от 10 000 техници се опитват да решат проблемите, което може да забави излизането на ID.3 на пазара дори с цяла година. Всяко допълнително забавяне обаче може да бъде фатално, тъй като ще попречи на Volkswagen да продаде планираните 20 000 бройки от модела през първата година. И съответно, компанията няма да постигне средните нива на вредни емисии в ЕС, които влязоха в сила през тази година.

Във Volkswagen се надяват, че ID.3 ще бъде конкурент на Tesla Model 3, като в Германия базовата версия ще струва под 30 000 евро. Това е първият от поне 70 нови електрически автомобила, планирани от Volkswagen Group за марките VW, Audi, Skoda и Seat. Всички те са изградени на платформата за електромобили MEB, която е проектирана за голям пробег и бързо зареждане.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #6
    16 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 4 години )
    На крива ракета космоса й пречи ... Просто германското трио си е едни 6-7 години назад, колкото и да се изсилват от АБ с платени статии.
  • #5
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Нев ( преди 4 години )
    То това не е като да напишеш софтуеър-менте за 100-годишен смрадлив дизел за да излъжеш Света видите ли, колко са ни "чисти" ВАГенските дизели! Да си правят кремвиршите и да не се занимават с непосилни за тях неща, понякога, пропагндата само не е достатъчна!
  • #4
    24 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    То така ставало, до вчера правихме нафтови печки, днес искат ел. коли да правят. VW не могат да догонят конглокентите, след като толкова години не си мръднаха пръста да се развиват в тази посока. Това го казвам не като хейтър, а със съжаление, защото това ще повлече цяла Европа.
  • #3
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Да коментирам като първия колега - нали електричките бяха много надеждната работа бе, опъваш кабела пускаш ток и няма грижи. Хвала тебе ДВГ - проблеми с ЕCUто са меко казано рядкост
  • #2
    20 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Читавия софтуер не е проста работа, дано да не се изхвърлят като Мерцедес да пренаписват всичко налично в Android и IOS, да си правят собствен магазин за приложения, асистент и т.н. - на никой не му трябва това.
  • #1
    9 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "софтуерът е написан "твърде набързо" и гояма част от елементите не се разбират помежду си" => Искам сега електро-феновете пак да бият главата в цимента и да се кълнат, че това е бъдещето, а аз да си карам спокойно стария атмосферен бензин с нула електроники и "помощници"...