IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Проблеми със софтуера отново отлагат продажбите на VW ID.3

Електрическият хечбек може да се забави с още една година

Проблеми със софтуера отново отлагат продажбите на VW ID.3

Volkswagen продължава да бори с "масивни" софтуерни проблеми в своя компактен електрически автомобил ID.3, твърди германското икономическо издание Manager Magazin, според което, това отново ще отложи старта на продажбите на модела.

Хечбекът на ток трябваше да се излезе на пазара през 2019 г., но на два пъти това бе отлагано - първо за февруари, а после за лятото на 2020 г. Големият проблем, според източник на изданието е, че софтуерът е написан "твърде набързо" и гояма част от елементите не се разбират помежду си. Това съответно води до появата на други трудности.

Manager Magazin твърди, че по време на тестовете системата е отчитала до 300 грешки на ден. В момента повече от 10 000 техници се опитват да решат проблемите, което може да забави излизането на ID.3 на пазара дори с цяла година. Всяко допълнително забавяне обаче може да бъде фатално, тъй като ще попречи на Volkswagen да продаде планираните 20 000 бройки от модела през първата година. И съответно, компанията няма да постигне средните нива на вредни емисии в ЕС, които влязоха в сила през тази година.

Във Volkswagen се надяват, че ID.3 ще бъде конкурент на Tesla Model 3, като в Германия базовата версия ще струва под 30 000 евро. Това е първият от поне 70 нови електрически автомобила, планирани от Volkswagen Group за марките VW, Audi, Skoda и Seat. Всички те са изградени на платформата за електромобили MEB, която е проектирана за голям пробег и бързо зареждане.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #19
    11 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 3 месеца )
    Е точно VW да имат проблеми със софтуера....не ми се вярва! Там са доста силни - доказано с дизелгейт
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    По въздух, суша и вода на ВАГ всичко им е трудно!
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ел. Голфът е 1:1 със стандартния, само има добавени 1-2 индикатора и менюта за електрическата част. ИД.3 е като Тесла - всичко се управлява от един екран, пълна свързаност, има обновяване по въздуха. Това последното е много трудно за постигане заради сигурността.
  • #16
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Незнам каква извънземна техника има в нози електрически Фолксваген, след като от 3 години продават електрически Голф а от миналата година Джипката на Ауди Е трон, които нямат плоблеми. Не знам колко сложен е тоя нов софтуер, че 10000 инженери да не могат да се справят вече 1 година?
  • #15
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Немската софтуерна индустрия от край време е известна като слаба. А го имаше и дългогодишното нежелание на немските (но и на всички останали) автопроизводители да се занимават сами със софтуер. Така че резултатът не е ни най-малко изненадващ. Проспаха прехода - и пак повтарям - това важи за всички традиционни производители. Просто VW бяха първите, които се опитаха да направят нещо малко по-сложно като софтуер по подобие на Телса.
  • #14
    13 rate up comment 6 rate down comment
    до: Оня ( преди 3 месеца )
    Хейтърче НЕд0kлaTeно, колко пари в джоба трябва да има човек, за да коментира? А ти колко пари имаш, че се правиш на велик и едва ли не на шефче, което определя кой има право нещо да прави тук? А скъсаняко беден?
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 3 месеца )
    Тия проблеми отдавна щяха да са ришени ако ВФ и не само те бяха пуснали преди 5 лета по една електричка и ся всичко щеши да е работещо.
  • #12
    11 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Смешника си ти ***, че си тръгнал да броиш парите на хората, които коментират тук, но всъщност няма как да го направиш, защото ще трябва да бъркаш в джобовете им, а може да има някой скъсан и да се хванеш за нещо...
  • #11
    11 rate up comment 23 rate down comment
    Оня ( преди 3 месеца )
    Хора дето нямат 5 лева в джоба коментират един от най-големите производители в света , че и акъл му дават ! Смешници
  • #10
    20 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Немци. Същото е с шаситата им, динамиката. Просто една добре смазана машина от медии, маркетинг и лъжи.