IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen промени електрическите си планове

През 2023 г. компанията трябва да продава по 300 000 коли на ток

Volkswagen промени електрическите си планове

Компанията Volkswagen преразгледа плановете си за продажба на електромобили, като целта вече е в края на 2023 г. да е продала 1 млн. такива коли. Досега се считаше, че този показател трябва да е постигнат през 2025 г. Новата цел е по това време да бъдат реализирани 1,5 млн. автомобили на ток, което означава годишни продажби от по 300 000 бройки.

Според шефа на концерна Хербет Дийс, основното "оръжие" за постигането на новата цел ще бъде хечбекът ID.3. Неговото производство стартира през ноември в завода в Цвикау  (Германия), но продажбите ще започнат едва през лятото на 2020 г. Планът предвижда именно ID.3 да помогне на производителя от Волфсбург да заеме лидерска позиция в сегмента e-mobility и да поеме по-голяма част от тези 1 млн. продажби.

VW ID.3

Цифрите, обявени от Дийс, са доста амбициозни, ако се отчете факта, че от момента на представянето на e-up! през 2013 г. Volkswagen е продал малко над 250 000 коли на ток. По данни на сайта EV-Sales, за 11 месеца на 2019 г. Tesla е продала 247 000 бройки от Model 3, докато вторият по популярност електрически модел в света - BAIC EU-Series, е записал 89 000 продажби. Резултатът на концерна Volkswagen като цяло за този период е 71 000 електрифицирани автомобила.

Сериозните намерения на производителя се доказват и от сумата, която ще бъде инвестирана в електрификация и "мобилност на бъдещето. До 2024 г. всички марки в групата ще вложат общо 33 млрд. евро в подобни проекти. От тях 11 млрд. ще похарчи само компанията Volkswagen, която планира пускането на 34 електрифицирани модела (хибриди и електромобили) само през 2020 г.

Освен хечбекът ID.3 и анонсираният кросоувър ID.4, в екологичното семейство ще нлязат голям всъдеход, субкомпактен електромобил и миниван, който ще получи индекс ID.7.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 9 месеца )
    Ауспух, АУСПУХ е магическата думичка пред която и ГАВ и ВАГ клякат. Ние не бързаме - спешна работа няма :D
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    ожфяй ( преди 9 месеца )
    Ох, какви сте ми шарани не е истина. Групата ВАГ продава по около 10 милиона МПС-та всяка година, а вие обсъждате и се вълнувате от някакви си 300 хил. годишно. Цели 3%! Мале-леле каква електрификация, какво чудо. Пускат ви по пързалката със страшна сила, защото електрикат е модерна и ни проглушиха ушите с Тесла, ама като ви е толкова акъла дори не им трябва да се напъват особено.
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ле ле, на кой му пука!?
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Отново тяхното - “ЩЕ“! Ама важното е да се пише за тях пък нали са казали, че лоша реклама нямало. А до 2023 г ви гарантирам, че поне по 10 пъти на година ще си сменят плановете. Винаги ще измислят някаква причина. Царе са в това. Добре, че имат късопаметни фенове, които не помнят какви са ги дрънкали любимците им и как са лъгали.
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ID.1.2.3.4 ... ( преди 9 месеца )
    Дано успеят, сега най важното е EUR цената на автомобилът/пробег; другото (маркетинг, доставчици и т.н.) е лесно. price/EPAkm !!!
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    .,. ( преди 9 месеца )
    Всичко е в бъдеще време - ЩЕ. Интересно е, че за 6 години са продали толкова електрически UP колкото Тесла е продала за 1 година. Обаче на Теслата модел 3 е далеч по-добро от UP. Всичко е една алабалистика и стъкмистика, това е истината.