IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Топ 10 на най-добрите двигатели на 2020 г.

Класацията на WardsAuto показва накъде върви индустрията

Изданието WardsAuto публиква ежегодната си класация за най-добрите двигатели и задвижващи системи (10 Best Engines & Propulsion Systems), които ще се предлагат на пазара през 2020 г.. Списъкът показва тенденците в автомобилната индустрия, като ясно се вижда, че двигателите с вътрешно горене все още имат потенциал. Компанията обаче им правят хибридни, електрически и водородни системи, които явно са бъдещето на отрасъла. Трябва да уточним, че агрегатите са подредени по азбучен ред. Ето ги:


Снимки: Производителите

0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Горд че кара Форд ( преди 4 месеца )
    3-цилиндровото еднолитрово eco boost двигателче печели тия класации няколко години поред. После какво се оказа - че се замозапалва, има проблеми с водната помпа, чупи се, но за сметка на това гори далеч над обещаното. Вярно - големи мускули показа, с версии от 100 до 140 коня, но само толква.
  • #21
    9 rate up comment 0 rate down comment
    abc ( преди 5 месеца )
    И не е единичен случай, има много с тези боксерни дизели. А между другото имам познат субарист с бензин, той също сменя мотор, но по други причини. Ти продължавай да си вярваш, че по-здрава мярка атомобили няма. А за ВАГ-овете ни е ясно... там пък те радко имат някой здрав мотор или ск. кутия.
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    между другото това са дизелите на Субару! Повярвай ми никой истински фен на марката не си взема нафтова печка. С дизелите се занимават селските тарикати, дето си броят стотинките и купуват крадена нафта на тънка цена. Истинските субаристи са само с бензин. Това няма как да го знаеш, защото си много далеч от тази марка и си фен на ТДИ. Така, че не се изказвай неподготвен!
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    темата е една за един скъсан колянов вал на някаква негова позната. Единичен случай, ако изобщо се е случило дори. Така, че спри с глупостите си и простотиите, които дрънкаш! Ако пуснеш търсачката за ВАГ и там ще видиш скъсани валове, но не е масово. Масови са другите им проблеми и ти ги знаеш много добре, но се правиш на дръж ми шапката!
  • #18
    4 rate up comment 3 rate down comment
    abc ( преди 5 месеца )
    А, понеже ми и изтриха поста с линк към Субару форума. Търси в гугъла "Субару скъсан колян вал" и чети там хубава тема в техния форум 16 страници, има и снимки и да видиш скъсани колянови валове. А явно някой тук от модераторите има Субару и много се дразни от това да се пускат негативни неща за тази марка. Но... това не променя реалността. И аз лизно залагам тази марка да е следващата, която ще се оттегли от Европа, понеже моделната им гама е бедна и не впечатлява с нищо. Някаква стара слава..
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    abc ( преди 5 месеца )
    И да допълня... че е много глупаво да се робува на марки и да се обожествят. Всички, абсолютно вскички марки имат по-големи или по-малки проблеми с коли, мотори ск.кутии и т.н. карантии. И една Дачия, Фиат, Форд или някоя друга по-непретенциозна марка понякога успяват да направят по-здрав автомобил, въпреки всички смешки за тях - там вицове, закачки, неглижирания, отколкото някои прехвалени немски.
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    ВАГ, на кой двигател а Субару се чупи коляновият вал, че нещо не се сещам, а от 15 г. карам само коли от тази марка и такъв случай не съм имал? И от мои колеги фенове на марката не съм чувал подобно нещо. Да не се бъркаш за някой модел на ВАГ нещо? Там ги има тези „екстри“ да ти се чупи всичко...
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    abc ( преди 5 месеца )
    Напомня ми за един друг двигател на годината - боксерния дизел на Субару. Излагацията там беше, че се чупи коляновия вал(съвсем буквално) и после.... ясно ви е какви са последствията.
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 5 месеца )
    То хубаво не е за издръжливост, ама ако 1 мотор не може да изкара 80к. то това не е никакъв мотор, а е пълна пародия. И да го сложиш за двигател на годината в 2 поредни години е още по-голяма пародия и вече след такива статии мога само да се смея. Коне, тяга, разход(то тия неща зависят и от колата като цяло) и естествено, че издръжливост трябва да се гледа. Тук не говоря да изкара 2 милиона километра, ама поне 300-400хил. Иначе тоя двигател не ми го хвали, ако ще и 1000 коня и 2000 нютона да е.
  • #13
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Когато журитата са от дЖурналисти е така! Избират коли, двигатели и какви ли не други работи, но и понятие си нямат от тях. Въпросът е кой, колко ще плати! Същото е и с Ауто-коМедията! Който повече плати и те пишат/преписват неграмотниците за него. Трият неудобните мнения и правят тотална цензура, която я нямаше и през най-мътните години на соца. Ама то, като видиш кой е собственика на коМедията и ти стават ясни нещата! Коледа идва! Свинете са на почит...