IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Топ 10 на най-добрите двигатели на 2020 г.

Класацията на WardsAuto показва накъде върви индустрията

Изданието WardsAuto публиква ежегодната си класация за най-добрите двигатели и задвижващи системи (10 Best Engines & Propulsion Systems), които ще се предлагат на пазара през 2020 г.. Списъкът показва тенденците в автомобилната индустрия, като ясно се вижда, че двигателите с вътрешно горене все още имат потенциал. Компанията обаче им правят хибридни, електрически и водородни системи, които явно са бъдещето на отрасъла. Трябва да уточним, че агрегатите са подредени по азбучен ред. Ето ги:


Снимки: Производителите

0 от 500
  • #12
    14 rate up comment 3 rate down comment
    теслЪ ( преди 8 месеца )
    Критерия на журито не е издръжливост , на тях не им дреме колко хора ще изпищят от тези двигатели! Двигателя на БМВ ги впечатлил със "звук и тяга" ?!?! Тестват ги ден , два и вече правят оценка?!?! Ако беше по издръжливост , то теста трябваше да е поне половин година !
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Брандо ( преди 8 месеца )
    За другите не знам, но двигателя на Мерцедес се монтира от доста време и на други модели. Аз имах късмета да го усетя на AMG GT43....нямам ги парите, иначе вече да е мой.
  • #10
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Комедия ( преди 8 месеца )
    Класация за САЩ, преписвана от руски. Копаете дъното.
  • #9
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 8 месеца )
    Добре де, след като няма нито един двигател на ВАГ в класацията, защо ги коментирате? Освен това, това е класация за нови мотори, колко ще изкарат не е предмет на оценка.
  • #8
    17 rate up comment 3 rate down comment
    lordlosh ( преди 8 месеца )
    Вариатор, айде няма нужда на мен да ми обясняваш кой двигател кое поколение е и кога са го слагали. 1.5тси също има не един или два проблема и доста хора изреваха и от него. анонимен,като сме тръгнали да си ги говорим, ами то и ДСГ-то с 7 скорости и сухи съединители им е пастет и не държи и 60-70 хиляди.
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Няма значение за какво е статията, важното е да се коментира ВАГ.
  • #6
    33 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    На ФВ мотора не само харчи много масло, ами и разтегляше вериги и блокираше. Това не пречеше да го избират за двигател на годината. Много хора изгоряха с него. Същото се случи и с един мотор на БМВ. Избраха го за мотор на годината 3.0 6 цил. бензин, а се оказа, че има проблем с ангренажа и троши разпределителни валове. Ама иначе двигател на годината голема работа беше. И с него много народ изгоряха. Да споменавам ли на Форд моторетката1.0 колко години я избираха и колко счупена се оказа всъщност
  • #5
    3 rate up comment 23 rate down comment
    Вариатор ( преди 8 месеца )
    Зом говориш за 1.4тси 160коня човек разбира в каква реалност живееш.Във Ваг дори вече не помнят ,че въобще са произвеждали такъв двигател.Нормлно Бай Ганьо живее 10 години зад Европата и за него 1.4тси 2поколение е върха на новините .Алооо сабуди се От 2014 година има ТСИ 3 поколение вув което отдавна няма такъв двигател....Село село...
  • #4
    24 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Направо на руски ги пускайте статиите! Какво се мъчите да превеждате, като и това не го можете! Комедианти!
  • #3
    18 rate up comment 0 rate down comment
    112 ( преди 8 месеца )
    В частта за Ram 1500 сте писали на руско-български, поне превеждайте както трябва ...