IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru направи нов турбодвигател

Моторът дебютира при следващото поколение на Levorg, което беше показано в Токио

Subaru направи нов турбодвигател

Японският производител Subaru използва автосалона в Токио, за за покаже прототип на следващото поколение на комбито Levorg. Серийната версия на модела ще получи напълно нов турбодвигател, като и усъвършенстват комплекс от системи за безопасност EyeSight.

В основата на бъдещия Levorg е модулната платформа Subaru Global Platform (SGP). Тя е свързана с нов 1,8-литров бензинов турбомотор, тип "боксер", с директно впръскване на горивото. Засега от компанията не разкриват мощността на двигателя, но е ясно, че при ниски натоварвания той работи с обеднена горивно смес, което намалява разхода. Моторът отново ще се комбинира с вариаторна трансмисия Lineartronic.

Subaru Levorg

Сред другите новости при Subaru Levorg е комплексът от системи за безопасност EyeSight, който е сериозно модернизиран. Той вече разполага не само с фронтална камера с подобрен обзор, но и с 4 радара, осигуряващи 360-градусом обзор около автомобила. Така водачът може да забележи приближаването на друго превозно средство при преминаване на кръстовище с лоша видимост.

Освен това,  навигационната система с карти с висока резолюция помага на круиз-контрола да определя места, на които скоростта трябва да бъде намалена - например, преди поредица от остри завои. В оборудването на комби влиза и система за връзка със спасителни служби в случай на пътно-транспортно произшествие.

Subaru Levorg

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #3
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Nev ( преди 4 години )
    Не че се заяждам с написалите по-долу коментари, но първо, на Субару в момента им върви повече от всякога, визирам продажби! Второ, имам чувството, че никога не сте изпитали възможностите на CVT-то на Субару, като например във ВРХ от 2015 нагоре!
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Леко е, просто е, евтино е. Явно и лесно се покриват емисиите с него. Но заради CVT-то марката вече не е за хора обичащи да карат кола. Жалко.
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Еййй това CVT много го обичат. Обичат ефекта на ластика....... Сменят ли го как ще им тръгнат нещата.