IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru направи нов турбодвигател

Моторът дебютира при следващото поколение на Levorg, което беше показано в Токио

Subaru направи нов турбодвигател

Японският производител Subaru използва автосалона в Токио, за за покаже прототип на следващото поколение на комбито Levorg. Серийната версия на модела ще получи напълно нов турбодвигател, като и усъвършенстват комплекс от системи за безопасност EyeSight.

В основата на бъдещия Levorg е модулната платформа Subaru Global Platform (SGP). Тя е свързана с нов 1,8-литров бензинов турбомотор, тип "боксер", с директно впръскване на горивото. Засега от компанията не разкриват мощността на двигателя, но е ясно, че при ниски натоварвания той работи с обеднена горивно смес, което намалява разхода. Моторът отново ще се комбинира с вариаторна трансмисия Lineartronic.

Subaru Levorg

Сред другите новости при Subaru Levorg е комплексът от системи за безопасност EyeSight, който е сериозно модернизиран. Той вече разполага не само с фронтална камера с подобрен обзор, но и с 4 радара, осигуряващи 360-градусом обзор около автомобила. Така водачът може да забележи приближаването на друго превозно средство при преминаване на кръстовище с лоша видимост.

Освен това,  навигационната система с карти с висока резолюция помага на круиз-контрола да определя места, на които скоростта трябва да бъде намалена - например, преди поредица от остри завои. В оборудването на комби влиза и система за връзка със спасителни служби в случай на пътно-транспортно произшествие.

Subaru Levorg

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 5 месеца )
    №4, искаш да кажеш, че не си пробвал колата преди да я купиш, а направо си отишъл в представителството и си изръсил едни 70-80 000 лв, без да имаш представа как се държи автомобила? Извинявай, но силно се съмнявам, че имаш някакъв досег със Субару!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Island7 ( преди 9 месеца )
    Незнам но за много хора Субару е комплекс,така съм чувал...
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 9 месеца )
    Карам доста често сегашното поколение на Subaru Levorg със CVT и Renault Koleos с XTronic CVT-то на Nissan, и не мисля че CVT-то на Subaru е по-добро. Горе-долу все същото си е. С XTronic CVT, Nissan драматично подобриха нещата като надеждност и усещане спрямо предишното поколение на CVT кутията си. И аз не съм фен на CVT кутиите, но с налагането на все повече хибриди на пазара, все повече производители ще започнат да ги използват ...
  • #11
    0 rate up comment 7 rate down comment
    bg ( преди 9 месеца )
    Те повечето производители спряха разработката на нови ДВГ, защото минават на електрически..тий се сетили да слагат ново турбо
  • #10
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Явно агонията продължава.
  • #9
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Това е шега, нали? Тази фирма фалира миналата година.
  • #8
    3 rate up comment 5 rate down comment
    sam ( преди 9 месеца )
    Xахахах хубава кола ама защо това пенсионерско CVT?
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    К'во стана? Нали само камерата стигаше? Защо се появиха радари изведнъж? Омръзнало ми е от такива скъперници, които вграждат най-голямата евтиния, колкото да отбият номера, но после маркетингът тръби колко са иновативни и различни.
  • #6
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Има го и момента, че собствениците на Тойота и Субару са същите сектанти като собствениците на ВАГ и БМВ - няма значение какво *** изкара любимата марка, то ще е най-хубавото *** съществувало някога. Истината е, че всяка марка си има силни и слаби модели.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    CVT на WRX?! Не гя бях виждал тази гавра. Да ако не си карал друго, на кола 300 коня и прилична платформа сигурно няма да е крайно зле. Карал съм на Нисан CVT-то и е трагедия. В интерес на истината само от шофьори на Тойота и Субару чувам добри отзиви за тази скоростна кутия. При Тойота за хибрид е горе-долу ок като съм се возил в зелените таксита (предполаган новата direct shift CVT ще е още малко по-добре). Но на кола със спортнуи претенции като Субару в никакъв случй не бих взел