IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Европейското Subaru Levorg остана без турбомотори

Комбито вече ще се предлага само с атмосферен двигател

Европейското Subaru Levorg остана без турбомотори

Японският производител Subaru започна продажбите на обновеното комби Levorg, моделна година 2020. Основната промяна при модела след фейслифта е отказа от досегашните два двигателя, които са заменини от един нов мотор.

Предишният Levorg се предлагаше на европейския пазар с два тубомотора - 1,6-литров със 170 к.с. и 250 Нм, и 2,0-литров със 300 к.с. и 400 Нм. Двата агрегата обаче отпадат от гамата на модела, като са заменени от един. Това е 2,0-литров атмосферен "боксер" от семейството FB, който развива мощност 150 к.с. и 198 Нм въртящ момент.

Subaru Levorg

От Subaru съобщават, че новият агрегат отговаря на екологичния стандарт Euro 6d-Temp, който става задължителен за новите автомобили, продавани на Стария континент. Разходът на гориво, по паспортни данни, е 7,3 л/100 км, според новия цикъл на измерване WLTP. Досегашният 1,6-литров предлагаше 6,9 л/100 км, но измерени по стария стандарт NEDC.

Subaru Levorg

Отказът от турбомотори е повлиял на външния вид на Levorg. Капакът с характерните "ноздри" е отстъпил място на детайл с гладка повърхност. Промени има и в интериора на комбито, който изглежда някак си по-модерен и не е изключено да не се хареса на най-верните фенове на марката. В салона се е появила мултимедийна система Gen 3.1 със 7-инчов тъч-скрийн, цифрово радио DAB+ и сервизи Apple CarPlay и Android Auto.

Останалото при модела си е същото, каквото беше преди фейслифта. Subaru Levorg отново е оборудван с вариаторна скорстна кутия Lineartronic и система за задвижване на четирите колела.

Subaru Levorg

Цените на модела стартират от 30 000 евро, което е с 4% по-малко от предишната версия. В базовия вариант влизат мултимедийна система, светодиодни "завиващи" фарове, двузонов климатик, датчици за фарове и за чистачки, камера за заден ход и комплекс от електронни асистенти EyeSight.

Клиентът ще може да избира между 3 нива на оборудване, като топ-версията Exclusive струва 35 000 евро и включва кожен салон, навигационна система и панорамен покрив.

Subaru Levorg

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами то се видя за Skyactive X. Разходът настигна турбодвигателите на конглокенцията и толкова. А трябва да го ръчкаш на 6000 оборота, за да върви. Плюс вибвациите и шума на дизел. Не, мерси.
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Два литра разлика е много, за 1 съм съгласен. Но при по-динамично шофиране всичко остава само обещания, както казваш. Да видим наистина какво ще излезе от тоя Skyactive X.... за такава малка и независима компания, адмирации че поне се опитват да направят нещо различно.
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не си съвсем прав - турбо двигателите ако се карат леко могат да бъдат доста икономични - още 1-2 л под аналгогичния атмосферен. Но маркетинга обеща и нисък разход и висока динамика, а всъщност трябва да избереш само едното. При атмосверките мазда може би направиха по-сериозен пробив сега с skyactive X-a ама ще видим.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всъщност, нищо чудно тоя двигател да са го взели от Тойота. Иначе 150к.с за Комби в средния клас си е нормално. Но атмосферен двигател с тази трансмисия ще е мъка. За хора без никакви претенции за динамика.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не споменах Мазда защото те предлагат и 120 и 165 коня на тяхната 2.0. Тойота също имат много добър 2.0 170 коня който много ударно покрива американските еко изисквания и можеха да го пуснат в Европа просто тук няма да е популярен. Така че не е само еко изискванията. Другия момент е че предлагат по-тромав и същевременно по-слаб двигател, от и без това не най-пъргавия вариант, на това голямо купе. Нали са партия с Тойота да бяха взели техния двигател или хибрид. Или да бяха доработили 1.6-ца ...
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    До #1 ( преди 2 месеца )
    Не виждам и другите с какво толкова са напреднали, като те решиха въпроса с разхода, като намалиха обема и сожиха турбо. Резултата обаче не е много по-различен. Не виждам, кой знае какви иновации при чистите ДВГ на всички производители, освен че за последните 15 год. смъкнаха разхода да кажем с 2л./100км.
  • #5
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До #1 ( преди 2 месеца )
    Проблема не е техничски да е повече коне. Отговора на въпроса ти е, че преди 15 год. нямаше екологични изисквания. Пример, другият производител, който също има двулитрови атмосфери е Мазда, като технния 2.0 двигател е 165 к.с, но е умишлено ограничен на 120PS за да отговаря на екононорми. Третото поколение от 2013-a, дори се предлагаше и във вариант 165 к.с, но очаквано имаше слаб интерес, тъй като това е обвързано и с по-високи данъци.
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    тия се самоубиват! защо ?
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    sam ( преди 2 месеца )
    субару поема пътя на ланчия...
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пешко продължава със "сервизите". Пешко едно (руско) си знае, едно си бае.