IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi разкри най-свирепото комби RS6 Avant

Този автомобил ще бие много суперколи на ускорение от 0 до 100 км/ч

Audi разкри най-свирепото комби RS6 Avant

Компанията Audi показа новото поколение на един от символите в гамата спортни модели на марката - комбито RS6 Avant. Този автомобил навършва четвърт век и по този случай германците са се постарали да го направят наистина впечатляващ.

Дизайнерите Audi Sport определено са заложили на суровата външност на комбито, като тя се подчертава от новата решетка на радиатора, броните с увеличени въздухозаборници и вертикални елементи, оригиналният заден дифузьор и светодиодната оптика, при която матричните фарове отново са опция.
Калниците са разширени с по 40 мм, като под тях са поставени 22-цолови колела с ярко-червени спирачни механизми и карбоново-керамични дискове.

Audi RS6 Avant

В салона са се появили спортни кресла с вентилация, обшити с перфорирана кожа и алкантара. Воланът е подрязан в долната си част, има и редица допълнителни елементи от дърво, карбон или матов алуминий (по желание на клиента). Всички прибори са получи спортна RS-графика, а цифровият интерфейс MMI показва данните от телеметрията - времето за обиколка, скоростта, натоварването и работата на двигателя. Обемът на багажника варира от 565 до 1680 литра.

Към досегашните 4 режима на движение - комфортен, автоматичен, динамичен и икономичен, са добавени още два - RS1 и RS2, които водачът сам настройва с помощта на бутон на волана. При тях може да се регулират отзивчивостта на педала на газта, остротата на волана, твърдостта на окачването, звученето на изпускателната система и др.

Audi RS6 Avant

Както се очакваше, новото Audi RS6 Avant е "мек хибрид". Неговият 4,0-литров V8 мотор с две турбини получава помощник - 48-волтов стартер-генератор, който осигурява рекуперация на енергията при спиране и 40-секундно движение по инерция с изключен мотор. Самият двигател може да деактивира половината от цилиндрите си за намаляване на разхода на гориво, като по данни на Audi така се икономисва около 0,8 л бензин на 100 км.

Мощността на задвижващия агрегат е 600 к.с. и 800 Нм, което позволява на комбито със система 4х4 да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди (от толкова се нуждае и  Porsche 911). Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но с помощта на двата допълнителни пакета ограничителят може да бъде преместен на 280 или 305 км/ч.

Audi RS6 Avant

Системата за задвижване на четирите колела с механичен диференциал прехвърля до 70% от въртящия момент на предната ос или до 85% на задната. Като опция се предлага и "умен" диференциал quattro Sport със система за векторизация на тягата.

За първи път в оборудването на Audi RS6 Avant влиза пневматично окачване. В "спокойно" състояние пътният просвет е с 20% по-нисък от този на стандартното комби, а при скорост над 120 км/ч той се снижава с още 10 мм. При движение с ниска скорост комбито се вдига с 20 мм. Срещу доплащане се предлага RS-окачване с регулируеми амортисьори и система за компенсиране на накланянето.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 11 rate down comment
    тираджия ( преди 1 месец )
    Ауди обичат да правят супер коли от комбита. Хората си взимат комбита заради децата или щайгите с картофи. Направете един спортен самосвал за почитателите на високите скорости каращи пясък.
  • #12
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Кимоното ( преди 1 месец )
    Много красива кола
  • #11
    12 rate up comment 4 rate down comment
    До 9 ( преди 1 месец )
    Да де, ама тесла-та ги дава тия стойности при 1-2 ускорения до 100. На петия път ега не ускори за под 3 сек. RS-а и сто пъти да го настъпиш, сто пъти ще го направи за 3.6.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #5 ако съм натоварил лютеницата, не с повече от 220, да не избият капачките :)
  • #9
    5 rate up comment 11 rate down comment
    pena ( преди 1 месец )
    Ама е по-бавно до 100кмч от Тесла с цяла секунда :-D
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Ганчовец ( преди 1 месец )
    всичко му е хубаво без задницата - там са окапали покривката със тази крива сребриста линия над тръбите
  • #7
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Спортно спортно колко да е спортно с тоз автомат?
  • #6
    3 rate up comment 20 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    И пак не мое бие Теслата.Тъпите немчуги не схващат че двг колкото и турбота да му набуташ под 3.5 няма го свалиш
  • #5
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #3 но като оставиш децата на детска, или при баба им... с колко ще караш по магистралата обратно за вкъщи :D
  • #4
    3 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Наистина няма логика да е само в комби вариант това са около 1-2 десети от сек разлика до 100 и предполагам поне 3-4 десети повече при ускорение до 200 което има значение при толкова ниски стойности и прави разликата в ускорението в полза на Е-класа АМГ и М5