IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi разкри най-свирепото комби RS6 Avant

Този автомобил ще бие много суперколи на ускорение от 0 до 100 км/ч

Audi разкри най-свирепото комби RS6 Avant

Компанията Audi показа новото поколение на един от символите в гамата спортни модели на марката - комбито RS6 Avant. Този автомобил навършва четвърт век и по този случай германците са се постарали да го направят наистина впечатляващ.

Дизайнерите Audi Sport определено са заложили на суровата външност на комбито, като тя се подчертава от новата решетка на радиатора, броните с увеличени въздухозаборници и вертикални елементи, оригиналният заден дифузьор и светодиодната оптика, при която матричните фарове отново са опция.
Калниците са разширени с по 40 мм, като под тях са поставени 22-цолови колела с ярко-червени спирачни механизми и карбоново-керамични дискове.

Audi RS6 Avant

В салона са се появили спортни кресла с вентилация, обшити с перфорирана кожа и алкантара. Воланът е подрязан в долната си част, има и редица допълнителни елементи от дърво, карбон или матов алуминий (по желание на клиента). Всички прибори са получи спортна RS-графика, а цифровият интерфейс MMI показва данните от телеметрията - времето за обиколка, скоростта, натоварването и работата на двигателя. Обемът на багажника варира от 565 до 1680 литра.

Към досегашните 4 режима на движение - комфортен, автоматичен, динамичен и икономичен, са добавени още два - RS1 и RS2, които водачът сам настройва с помощта на бутон на волана. При тях може да се регулират отзивчивостта на педала на газта, остротата на волана, твърдостта на окачването, звученето на изпускателната система и др.

Audi RS6 Avant

Както се очакваше, новото Audi RS6 Avant е "мек хибрид". Неговият 4,0-литров V8 мотор с две турбини получава помощник - 48-волтов стартер-генератор, който осигурява рекуперация на енергията при спиране и 40-секундно движение по инерция с изключен мотор. Самият двигател може да деактивира половината от цилиндрите си за намаляване на разхода на гориво, като по данни на Audi така се икономисва около 0,8 л бензин на 100 км.

Мощността на задвижващия агрегат е 600 к.с. и 800 Нм, което позволява на комбито със система 4х4 да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди (от толкова се нуждае и  Porsche 911). Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но с помощта на двата допълнителни пакета ограничителят може да бъде преместен на 280 или 305 км/ч.

Audi RS6 Avant

Системата за задвижване на четирите колела с механичен диференциал прехвърля до 70% от въртящия момент на предната ос или до 85% на задната. Като опция се предлага и "умен" диференциал quattro Sport със система за векторизация на тягата.

За първи път в оборудването на Audi RS6 Avant влиза пневматично окачване. В "спокойно" състояние пътният просвет е с 20% по-нисък от този на стандартното комби, а при скорост над 120 км/ч той се снижава с още 10 мм. При движение с ниска скорост комбито се вдига с 20 мм. Срещу доплащане се предлага RS-окачване с регулируеми амортисьори и система за компенсиране на накланянето.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #33
    11 rate up comment 2 rate down comment
    vladsan2 ( преди 1 месец )
    А й последно хахах сега сериозно, на въпроса на един колега а й на други такива защо аджеба се слагат такива двигатели в 2-тонна машина и дали това я прави спортна, ами моята логика лично е, че тези коли са за пораснали момчета, такива които имат семейства, дай боже и внуци но онова тийнейджърското в тях още стой, още има тръпката от това да подадеш газ и да те лепи за седалката да ти бълбука в стомаха като усещаш мириса на гуми и центробежната сила от ускорението а иначе да си улегнал хаха
  • #32
    8 rate up comment 3 rate down comment
    vladsan2 ( преди 1 месец )
    Продължение..... Да не му пречи ни тегло ни нищо.Просто излита и знаеш че винаги когато ти потрябва мощност я имаш но в същото време не си в някой хечбек навел се и сгъстил а тия отзад да си бият главите в стъклото задното заради скосената линия.Практичност баце, някой хора нямат усет за нея, но нишо де, затова пък за тях има дясна лента и транспортни услуги,(ако си взимаш хладилник или 60 инча плазма от магазина) хахаха Не им се сърдете те не са виновни че са зле. Айде мир
  • #31
    7 rate up comment 0 rate down comment
    vladsan2 ( преди 1 месец )
    Не им се сърдете на хората,всеки си има мнение и кеф от колата.Някой няма да ги убедиш че не е кеф да изключиш едно (две копчета) и да правиш всвкакви тестени изделия на асфалта :) (баници,понички, милинки,тутманици и т н) други като мен също не можеш да ги убедиш как не е яко, да натовариш 5 човека в комбито заедно с 200 кг багаж за морето и хем ви е удобно хем комфортно и в съшото време само леко подаване на пeдала и тия 800 нютона като се развъртят и да ти праеят път и г-класи и С-класи и вс
  • #30
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #29 сигурен съм че караш некое умрЕло клио...
  • #29
    2 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Комбито е толкова спортно според феновете на ауди. Как не са се сетили от F1, WRC и Льо Ман..... По тяхната логика тоя мотор сложен на каруца става спортна каруца, а най-смешното е, че тя ще е с много по-добри характеристики от тая катафалка, защото е по-лека. Ще я дърпа с разлика. Направо да направят една спортна баничарка. Те са още по-практични! Спортен ван, спортен автобус, спортен тир. Яко ще е.
  • #28
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Неук ( преди 1 месец )
    Старото беше с 605 коня, без да е мек хибрид. Това е и много малко по-леко, което означава, че е с по-лоши показатели от предшественика си. Съгласявам се, че и въртящият момент не е забележителен за турбо бензинов осмак и четири литра.
  • #27
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    някои се чудят защо правят комби спортна кола.. ами има няколко неща според мен. Първо - комбито е по-практично откъдето и да го погледнеш; второ - немците си падат много по комбита - особено премиум; трето - комбито има по-добра аеродинамика от седан или дори хеч и не на последно място - щото могат и се продават добре :) други въпроси?
  • #26
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #22 Всичко това, което казваш за RS6 е вярно. Просто за мен спортна кола и тегло клонящо към 2 тона са две взаимно изключващи се неща. Няма спор, че колата ще е доста динамична и бърза.
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #23 най-вече ти си смешен... дори си за съжаление.
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 1 месец )
    Когато баба ти даде пари за семейна кола :)