IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi разкри най-свирепото комби RS6 Avant

Този автомобил ще бие много суперколи на ускорение от 0 до 100 км/ч

Audi разкри най-свирепото комби RS6 Avant

Компанията Audi показа новото поколение на един от символите в гамата спортни модели на марката - комбито RS6 Avant. Този автомобил навършва четвърт век и по този случай германците са се постарали да го направят наистина впечатляващ.

Дизайнерите Audi Sport определено са заложили на суровата външност на комбито, като тя се подчертава от новата решетка на радиатора, броните с увеличени въздухозаборници и вертикални елементи, оригиналният заден дифузьор и светодиодната оптика, при която матричните фарове отново са опция.
Калниците са разширени с по 40 мм, като под тях са поставени 22-цолови колела с ярко-червени спирачни механизми и карбоново-керамични дискове.

Audi RS6 Avant

В салона са се появили спортни кресла с вентилация, обшити с перфорирана кожа и алкантара. Воланът е подрязан в долната си част, има и редица допълнителни елементи от дърво, карбон или матов алуминий (по желание на клиента). Всички прибори са получи спортна RS-графика, а цифровият интерфейс MMI показва данните от телеметрията - времето за обиколка, скоростта, натоварването и работата на двигателя. Обемът на багажника варира от 565 до 1680 литра.

Към досегашните 4 режима на движение - комфортен, автоматичен, динамичен и икономичен, са добавени още два - RS1 и RS2, които водачът сам настройва с помощта на бутон на волана. При тях може да се регулират отзивчивостта на педала на газта, остротата на волана, твърдостта на окачването, звученето на изпускателната система и др.

Audi RS6 Avant

Както се очакваше, новото Audi RS6 Avant е "мек хибрид". Неговият 4,0-литров V8 мотор с две турбини получава помощник - 48-волтов стартер-генератор, който осигурява рекуперация на енергията при спиране и 40-секундно движение по инерция с изключен мотор. Самият двигател може да деактивира половината от цилиндрите си за намаляване на разхода на гориво, като по данни на Audi така се икономисва около 0,8 л бензин на 100 км.

Мощността на задвижващия агрегат е 600 к.с. и 800 Нм, което позволява на комбито със система 4х4 да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди (от толкова се нуждае и  Porsche 911). Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но с помощта на двата допълнителни пакета ограничителят може да бъде преместен на 280 или 305 км/ч.

Audi RS6 Avant

Системата за задвижване на четирите колела с механичен диференциал прехвърля до 70% от въртящия момент на предната ос или до 85% на задната. Като опция се предлага и "умен" диференциал quattro Sport със система за векторизация на тягата.

За първи път в оборудването на Audi RS6 Avant влиза пневматично окачване. В "спокойно" състояние пътният просвет е с 20% по-нисък от този на стандартното комби, а при скорост над 120 км/ч той се снижава с още 10 мм. При движение с ниска скорост комбито се вдига с 20 мм. Срещу доплащане се предлага RS-окачване с регулируеми амортисьори и система за компенсиране на накланянето.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 18 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    Факт че нютонметрите му не са впечатляващи няма въртящ момент смешен автомобил 3.5 са нищо време добро за преди повече от 15 години.Живота на двигателя е смешен.
  • #22
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имаш много грешно мислене, Ауди РС6, няма ама абсолютно нищо общо с нормално комби на Ауди, дори си нямаш представа че това са два коренно различни автомобила. Единственото общо е габарита и силуета. Това двигател, охладителни стистеми, скоростни кутии, окачване, спирачки... по-ниско с 3см. от стандартно А6, дори широчина на следата е друга. ТОва си е 100% спортен автомобил. Както има една приказка вълк в овча кожа.
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #20 колата не е лоша в никакъв случай. не ме разбирайте погрешно. Ауди от немските коли се слави с най-хубавите интериори. Иначе смисъла на RS6 Avant е същият като на Е-клас Комби АМГ.
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #19 само не мога да хвана тънката мисъл - как реши че са сложили е така един мотор в едно комби?! После може би няма смисъл от комби в състезания, но в реалният живот има?! например семейни хора с деца? И последно - това че има *** които карат такива коли - не прави колата лоша нали?
  • #19
    9 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    С риск Ауди феновете да ми скочите ще го кажа все пак: Слагането на един много мощен мотор в едно комби не го прави Спортна кола! То ако беше така в шампионатите щяха да карат такива комбита. Напълно безмислен е този автомобил - комби с 600 коня И друго съм забелязъл в БГ една голяма част от *** *** по пътищата, които си мислят, че са много добри шОфери са точно с тази марка, другите са с БМВ. Не съм хейтър просто не одобрявам, че застрашават живота на всички с простотиите си.
  • #18
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Със сигурност много яка кола. Дори може да заблудиш жена си че купуваш семейна кола да не мрънка. Практична, с много обем за багаж, голяма, удобна за дълъг и спокоен път, с 4Х4 за всякакви пътища и само с един кикдаун, този голяма семеен кораб се превръща супер назобен спортист, звяр който къса веригите и нагъва асвалта. Пожелавам на всеки да може да си го позволи.
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #16 кола която ти не можеш да си позволиш..
  • #16
    4 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кола за хора, които не държат да могат да шофират...
  • #15
    4 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Tesla-та със закачено ремарке с картофи пак ще го спука това ауди от 0 до 100. Мина им модата вече на тия печки.
  • #14
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Харесва ми много но му липсва drift mode - възможност да изключиш предния мост като при мерц и бмв.