Точно преди 28 години от конвейера в Инголщад слезе първата бройка от най-продавания автомобил на Audi в историята: А4. Но истината е, че историята на компактните седани с четири преплетени пръстена се простира доста по-назад от 1994, и е свързана с не по-малко достойния предшественик на А4 - Audi 80. И понеже именно това са моделите, които превърнаха скромната някога компания в един от трите гиганта на премиум сегмента, си заслужава да си припомним историята на най-важното Audi.
Историята на най-важното Audi (ГАЛЕРИЯ):
Аudi A4 B6 (2001-2006)
Дизайнът тук вече е на Петер Шрайер, създателя на ТТ (и бъдещ президент на Hyundai-Kia), и е вдъхновен от Bauhaus-архитектурата на 20-те години. Стандартно оборудване са системата за електронна стабилизация ESP, дело на Bosch, и електронното разпределение на спирачното усилие ЕBD. Остарелият автоматик е заменен от безстепенна CVT трансмисия, разработка на LuK, наречена Multitronic. Заради проблеми с нея през 2013 VW е даден под съд и предлага на ищците извънсъдебно споразумение.
Дизайнът тук вече е на Петер Шрайер, създателя на ТТ (и бъдещ президент на Hyundai-Kia), и е вдъхновен от Bauhaus-архитектурата на 20-те години. Стандартно оборудване са системата за електронна стабилизация ESP, дело на Bosch, и електронното разпределение на спирачното усилие ЕBD. Остарелият автоматик е заменен от безстепенна CVT трансмисия, разработка на LuK, наречена Multitronic. Заради проблеми с нея през 2013 VW е даден под съд и предлага на ищците извънсъдебно споразумение.