Точно преди 28 години от конвейера в Инголщад слезе първата бройка от най-продавания автомобил на Audi в историята: А4. Но истината е, че историята на компактните седани с четири преплетени пръстена се простира доста по-назад от 1994, и е свързана с не по-малко достойния предшественик на А4 - Audi 80. И понеже именно това са моделите, които превърнаха скромната някога компания в един от трите гиганта на премиум сегмента, си заслужава да си припомним историята на най-важното Audi.
Историята на най-важното Audi (ГАЛЕРИЯ):
Audi A4 B7 (2004–2009)
Макар да получава нов код, това е на практика просто задълбочен фейслифт на В6, с нови двигатели, променена геометрия на окачването и добавени по-съвременни мултимедия и навигация. За сметка на това интериорният дизайн и обзавеждането са почти без промяна.
След края на моделния живот на В7 се ражда идеята да се използват платформата и технологиите, за да се създаде по-престижен модел за дъщерната компания Seat. Така третото А4 продължава още малко живота си като Seat Exeo, но финансовата криза слага край на начинанието.
Макар да получава нов код, това е на практика просто задълбочен фейслифт на В6, с нови двигатели, променена геометрия на окачването и добавени по-съвременни мултимедия и навигация. За сметка на това интериорният дизайн и обзавеждането са почти без промяна.
След края на моделния живот на В7 се ражда идеята да се използват платформата и технологиите, за да се създаде по-престижен модел за дъщерната компания Seat. Така третото А4 продължава още малко живота си като Seat Exeo, но финансовата криза слага край на начинанието.