IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Идва най-ефективното Audi – E1

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

Идва най-ефективното Audi – E1
За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии. 


В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година. 

Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели. 

Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1. 

В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола. 

Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер). 


С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. 

В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра. 

Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на  VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на  Skoda и SEAT. 

Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500

В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро. 
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Интересно да ли ще има S -line :D:D
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sparrow ( преди 15 години )
    Пълна глупост, сигурно сега ще мо сложат ,quattro,и после RS
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    fox ( преди 15 години )
    Проблема на Audi е,че си повярваха,че са наистина премиум марка.За големите им модела може би е така.Но истината е,че в малките им модело,до А4,са катастрофа!За това и продажбите им там са символични.Не им е силата там.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Crosover ( преди 15 години )
    Поредниа дарак от Ауди! Ха-ха!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кирил ( преди 15 години )
    Мечтата на всеки турбо гъзар. Малка кола с големи джанти - смях.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    vivaro ( преди 15 години )
    Пълно е с такива смешници в България.Моя съсед пък има BMW 5-та серия 96-97 и само я хвали,между ремонтите.А тя вътре супер тясна и неудобна.Че и возията и е по-скоро лоша.Ама това е масово,само ***....
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Plamen ( преди 15 години )
    нито ауди, нито мерцедес нито бмв са премиум марки, защото всички имат подобни изцепки. Премиум марки са лексус и инфинити. но в българия това не важи, щото тук се предпочитат 10-15 годишни немски каруци и всеки кара премиум барака. примерно моя сесед е с ауди 80, почивните дни е постоянно под него, но ако го питаш от немското по здраво няма.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    неутрален ( преди 15 години )
    абсолютно съм съгласен. Какъв лукс в малка кола ...ми то като влезеш в дупка може да и не излезеш. Като толкова искат да правят VAG малки коли да си правят UP! евентуално некоя малка Шкода ама да не скапват премиум марката. Ауди не се свързва с малка градска кола . Не знам тия дето мислят маркетинга какво образование имат ама хич ги няма. И да кажа ..не съм фен на Ауди ама това е кощунство на снимката.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    wake up ( преди 15 години )
    Нека го пуснат,тогава да пишат.Само 3D модели от VW,***!То и Лупо трябваше да харчи 3/100,а после както и да го тестваха не падна под 4.5/100,смешници!И дано им дадат държавна помощ,щото тая идиотщина е тотално непродаваема за 13 000 евро.И какъв лукс има,например в А3,какво качество на материалите?!А бе кой *** е писал това?
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    неутрален ( преди 15 години )
    Портативен куфар си е това :D , смях в залата ... Тата Нано с емблема на Ауди