IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Идва най-ефективното Audi – E1

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

Идва най-ефективното Audi – E1
За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии. 


В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година. 

Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели. 

Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1. 

В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола. 

Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер). 


С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. 

В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра. 

Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на  VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на  Skoda и SEAT. 

Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500

В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро. 
0 от 500
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zicmu ( преди 15 години )
    Не Не Не !!! Сравнително дървен дизайн сравнен с моделите на peugeot, citroen и fiat
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    325d ( преди 15 години )
    "Пепи" е цървула с мерака за Е46,и плюещия 1-ва серия и системно пускаш фалшиви тестове,за коли в които дори не е сядал.А на "Златина" да кажа да не се занимава с простотии,защото никой не влиза в тези линкове.
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Златина ( преди 15 години )
    Моля, подпишете се в тази подписка: http://bgpetition.com/natfiz/index.html
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пепи ( преди 15 години )
    Ще се израдвам като пак дойде социализма и хората имат по максимум 1 кола.
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това е автомобил който се използва в населени места с много трафик,където да си намериш място за паркиране е малко трудно.Не е автомобил за тешкарски историй.По голямата част от хората които си позволяват да си го купят със сигурност имат и втори по голям автомобил.
  • #45
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И какво?В крайна сметка винаги се стига до политика.
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Чачи ( преди 15 години )
    И аз съм на същото мнение. Всеки чете историята на фирмите които го интересуват.
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до ZZZ ( преди 15 години )
    Да чета историята на Ауди,,...??!? защо,не ме занимавай...?!това е загубено време. Не ме интересува изобщо тази фирмичка,както и повечето хора.
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Чачи ( преди 15 години )
    Да, обаче се провалят с гръм и трясък.
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    Колега, прочети малко история ... Ти чувал ли си за Ауди 50 например ??? Я вземи да прочетеш малко и тогава се обаждай по-подготвен ! Това, че всички комплексари карат Ауди в момента, не значи, че марката винаги е правила луксозни и голями автомобили.