IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Идва най-ефективното Audi – E1

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

Идва най-ефективното Audi – E1
За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии. 


В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година. 

Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели. 

Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1. 

В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола. 

Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер). 


С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. 

В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра. 

Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на  VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на  Skoda и SEAT. 

Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500

В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро. 
0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    pif ( преди 15 години )
    аман от ***-дали, от ка-вали и ***-нари !
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Карамфил Божиков ( преди 15 години )
    я кажи как е да си футболист-гей?Нали все за Джемини пишеш,май си търсиш някой да те оправи,а!
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Карамфил Божиков ( преди 15 години )
    Ей смотаните нърдове много завиждат на истинските мъже. Защото спорта е мъжка професия за готини хора, а компютрите са за сдуханяците. Нищо чудно да си пъпчив и да имаш очила. А като ученик сигурно си бил зубър.
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Карамфил Божиков ( преди 15 години )
    Няма лошо ... никой не ти иска "жените",ако изобщо си се разписал де,хи,хи,хи...трябва много да си задобрял с ръката....:)))
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Футболист ( преди 15 години )
    Софтуерна фирма? Явно си някакъв nerd! Сдуханяк, ужас! Жените харесвах спортистчета и футболистчета като мене!
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Gemini ( преди 15 години )
    Какъв ти е проблема,бе гей,работя в софтуерна фирма!Какво искаш да ми кажеш?Не съм виновен,че ти си неудачник,и си обърнал резбата.Слушай си Елтън Джон и не пиши глупости.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Gemini ( преди 15 години )
    ***, не всички са крадливи контета като теб!
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до EMO ( преди 15 години )
    Ами "този автомобил" не е 7 000 евро,а 13 000 евро за българи.А този с 5-годишното БМВ ми е ясен.В една автокъща седнах в една 6-годишна 3-та серия.Лъсната,направена да хваща око,но... си е стара кола,каквото и да ми говорите.Имаме служебна KIA Ceed,хем е по-малкия клас,но новото си е ново!Дори и материалите вътре са една класа над БМВ-то,нищо,че е корейска.Така,че приключих със старите коли,стига вече,не съм втора ръка човек.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    weqd ( преди 15 години )
    Аз мислех да си купя една от трите Aygo/C1/107 обаче естествено се отказах! За тези пари ще си купя BMW на 5 години.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 15 години )
    И ако трябва да съм честен, бих предпочел да купя този автомобил на жена си за 7 хил евро, отколкото 6-8 годишен автомобил за подобна цена! Да допълня че в БГ цената на 107, С1 и Айго е над 20 хил лева, но очевидно има кой да ги купува тук, да не говорим за западна европа!