IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz G-Class на 30 години

Един от култовите модели на Mercedes-Benz без съмнение е Клас-G.

Mercedes-Benz G-Class на 30 години
Първият вариант на този модел е пуснат на пазара през 1979 г. и от него се продават около 200 хиляди автомобили. Въпреки грозноватия дизайн на колата тя започва да трупа популярност през годините заради изключителните си качества, сигурност и практичност. 
G-Клас стана дори основа за специалния автомобил на Папата. Моделът има и спортни успехи, печели рали Париж-Дакар. В крайна сметка това е най-дълго време произвежданият модел в историята на Mercedes-Benz. 


Сега, за да бъде отбелязана 30-та годишнина фирмата пуска версия наречена Edition30. Тя е базирана на два от досегашните модели на G-Клас. 


Първата версия е създадена на базата на 280 CDI от серия G 461. Резултатът е силен теренен автомобил. Във външния вид правят впечатление новите лети джанти и гуми с размер 265/75 R 16. Появили са се степенки на капака на двигателя, за качване на покрива на колата и защитни решетки на фаровете. 


Втората версия на Edition 30 е на базата на модела G 500 от серия G 463, като това е вариант с удължена платформа. Този автомобил освен високи off-road възможности предлага и висока степен на комфорт. Той е в цвят „платинено черно”, лети джанти и кожен салон. 


Първата версия на Edition30 има цена 59 381 евро, втората 97 461 евро. Двете нови версии ще бъдат на пазара в Европа още този месец. 

0 от 500
  • #55
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Виж колко си наивен.Всяка фирма се стреми към максимизация на пеюалбата.Няма чстна фирма,която да НЕ иска да продава повече.едни могат ,друи не.Тойота има много по-богата история при джипките.Тойота произвежда серийно джипки от 1950 ги продава серийно,а от войната за военни цели.Мерцедес кви джипки пдава 1970 година прекопирват разработката на австрийците от ПУХ и произвеждат един морално остарял джип 30 години.Затова не се купува,защото е шумен,клати се,няма никаква безопасност и не е проходим като Ланд Крюзер.Затова Ланд Крюзер и Ланд Ровър имат повече продажби от Г-клас.Г-клас няма никаква история. Навсякъде се ходи с Тойота,арабите само Тойота карат не за да го рекламират,а защото е най-здравия и проходим джип за пустинята.По Ирак,Сирия ,Дубай само Тойота Ланд Крюзер карат,а не Ровер и не квадратния Г-клас с нулева безопасност. При мерцедес няма ПРОГРЕС.Само един *** може да даде 150000 лева за 30 годишен ретро модел с 2 възд.възглавници и тунки вратички с външни панти,а вътре е тесен като кошер.Айде по-сериозно говори. Тойота не случайно е момер 1 в света и по всички класации за здравина е номер 1,а не мерцедес . Гледай фактите. Ланд Крюзер има много богата история и е японска разработка,а Г-клас чиста австрийска измислица.А Тойота има и много други джипки и пикапи Хай-Луксове и т.н.,Навсчкъде по Африка са с Тойоти също,никъде с Г-класи,дори и стари.Навсякъде се виждат само емблеми Тойота,по всички репортажи от тия места.Купи си Авто-Билд предпоследния има статия за Дубай и пишат ,че в Дубай колата е Тойота и Лексус и се карат главно японски коли и поршета.Влез в иутуб и гледай по пустинята само Ланд Крюзери има,а не Г-класи.Г-класа не е ходила на северния полюс,а Тойота ланд Крюзер да,Тойота Ланд Крюзер и зкаювала и най-висок връх над6300 метра както и Вранглер,но това са истински джипки,а нед ретро 30 годишни джипки като Г-клас. Г-клас няма продажби ,защото е един стар модел ,не обновен никога,кой *** ще си го купи пред луксозните и сигурни,широки ,проходими Ланд Крюзери.А Ланд Крюзер е по-скъп дори от Г-клас,големите Ланд Крюзери и пак се продават повече,защото са по-добри и модерни машини.И Тойота имат стари Ланд Крюзери,но ги обновяват,а не ги продават 100 години,затова Тойота са сериозна фирма,а Мерцедес в 2009-та година,когато колите вече паркират сами и Тойота имат коли на слъневи батерии,тия ни представят някакъв ретро джип с нулеви параметри за пътно поведение,безопасност,обезшуменост и комфорт в салона-Гклас на 30 години.Ама това е просто смешно. Като всички по СВЕТА използват Тойота Ланд Крюзер и са доволни,ние да хвалим някакъв стар 30 годишен кошер,който никой не го купува.Какво да му хвалиме,за какво да се хванеме та да му похвалиме,като самите му продажби покзават колко е джип. А за твоето сравнение-Датсун не е бил в ценовата категория и конски сили на Порше 911 и Ламборгини,ти на луд ли ме правиш. Датсун е направил чудесна спортна кола за малко пари,но не в класа на Ламборгини,така че сравнението ти е предварително обречено на наеуспех.Докато Ланд Крюзер е много класи на Г-клас по всички покзатели-проходимост,здравина,лукс и комфорт,обезшуменост,гаранция,това не е случайно.И хем е по-висок клас джип,хем е продаван повече и хем не е по-евтин.Това доказва кой джип колко е ценен от клиентелата.А в пустинчта ходчт със скъпия Ланд Крюзер ,а не със скъпия Г-клас!!!! И двата джипа са скъпи,но арабите ,а арабите са много богати,купуват за пустинята само скъпия Тойота Ланд Крюзер,а не Г-клас.Защото не са *** и знаят кое е проходимо,здраво и комфортно. Г-клас с нищо не е легендарен драги!!! Г-клас е един посредствен джип ,който е останал в миналото,той няма никакви успехи,с които да бъде запомнен.Легендарен е Тойота ланд Крюзер и то с много успехи,продажби и доволни клиенти навсякъде по света,и то по най-тежките условия по света. Мерцедес много има да учат от Тойота Ланд Крюзер,за да правят истински джипове,а не да се излагат с един лицензиран австрийски квадратен джип цели 30 години,егати къде отиде техниката и технологиите 2009 година,а като погледна Г-клас виждам една гротеска.Човек и като погледне клиентите на Г-клас в България,може да му стане ясно колко умни и разсъдливи хора си го купуват,горе-долу с два пръста чело и 100 думи в речника си.Просто е смешно да го коментираме Чети да се увериш ,че е разработка с ПУХhttp://***.***/article?id=186683 Цитат от тази статия,много вярно:""лкото и да е популярен обаче, превърналият се отдавна в легенда Гелендваген ще слезе догодина окончателно от конвейера. Конструкцията му все пак е на повече от 30 години, а европейските норми за безопасност станаха много взискателни. Най-тъжен в случая е обаче е фактът, че засега "Мерцедес" не е разработил заместник на запътилия се вече към пенсията "G-клас"."" И прочети богатата история на Тойота Ланд Крюзер,откога се ПРОДАВАТ и сравни с квадратния Г-клас .Кой каква история има.Мерцедес горките са много далече от джиповете.И Тойота през войната е правела джипове,но продава джипове много по-отдавна от единия модел на Мерцедес,който не е нищо особено сравнен с джиповете на Тойота.
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Венци ( преди 15 години )
    Мерцедес започва да прави джипове малко след края на първата световна война- разрови се в нета за повече подробности.До края на 70-те години единственият джип на Тойота се произвежда по лиценз на JEEP WYLLIS, при това пълно копие. Защо Тойота се показва при репортажи от третия свят и по предавания като Топ Гиър- единствено с рекламна цел! По континенти най-предпочитани джипове са: Африка- Ленд Роувър Дефендър, Близкият Изток- Нисан Патрол (в Иран дори имат завод за Патроли). Единствено австралийците предпочитат Тойота, заради добре изградената при тях дилърска мрежа, както и заради дясния волан. Защо не били ходели с Г-клас- защото не им е нужен. Има много по- евтини работни коне, за които да не го е жал човек и да си ги троши на воля. Какво ти говори факта, че за 30 години са произведени по-малко от 200000 броя. Че не се купува- напротив, ако беше така отдавна щяха да го свалят от производство. Да вземем за пример най-продаваният спортен автомобил на всички времена- Датсун. По-добър ли е от десетилетия произвежданият без особена промяна porsche 911? Или от Ламборджини Кунтач? Такава е и ролята на Г-клас най-добрият джип без да става масов. Защото тогава няма да е легендарният всъдеход, а ще е работното муле на ***, ескимоси и ***. Може според теб да е проект на Steyr, но истината е както казах по-долу- проверена информация!!!
  • #53
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    И я погледни по Сирия,Дубай,Либия,Ирак,Иран и т.н. държави по чукарите и пустините,че само емблемата на Тойота се вижда по колите,никой не кара Г-клас по най-тежките условия.В пустинята ходят само с Тойота Ланд Крюзер,въпреки че е много скъп джип, и е много проходим и много здрав ,защото температурите там са плюс 60 градуса,там Г-клас не може да изкласи... И по северния полюс само с Тойота Ланд Крюзер ходят.Никой не ходи с Г-клас,поне историята не познава такъв случай:):)
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Венци,ти като си толкова знаещ,защо пропускаш да кажеш кой е най-продаваният джип? По пустинята лаико,ходят с най-проходимото и най-здраваото,ако ходеха с най-евтиното,щяха да ходят с лада нива. Тойота Ланд Крюзер е на цената на трафопоста Г-клас Но Тойота Ланд Крюзер покрива най-високите критерии на ЕуроНкап Кои критерии покрива трафопоста Г-клас с тънките вратички ,аааа????Кажи конкретно,без да увърташ,защото Ланд Крюзер е с много повече въздушни възглавници,включително и за коленете,а Г-клас колко има и къде е в Еуро-Нкап той,а???? Ретро джипа на 30 години Г-клас е тотално мораЛНО ДЕГРАДИРАЛ,каква безопасност има?? Никаква,на нивотоо на 1970 година.Такова му е и пътното поведение,клатещо се и шумен джип с аеродинамика на тухла четворка.Това е Г-клас. Никой при най-тежки условия не ходи с Г-клас ,защото не е никакъв джип,а е ретро трошка. По путинята ходят със скъпия Тойота Ланд Крюзер,всички богати араби карат само Тойота Ланд Крюзер,в САЩ ,най-големият и богат пазар в света ,карат Тойота Ланд Крюзер,на Северния и Южния полюс ходят само с Тойота Ланд Крюзер,никой не ходи при минуд 50 градуса в снеговете с Мерцедес Г-клас,щото там ще си остане.И никой при плюс 60 градуса по пустините не ходи с Гклас,а всички ходят със скъпия и здрав и проходим Тойота Ланд Крюзер. Тойота Ланд Крюзер и Вранглер са единствените джипове,които са изкачвали над 6300 метра надморска висоюина.Къде е тоя ретро джип Г-клас с тънките вратички и външни панти,защо той не е там,щото никой не го ползва понеже е много джип...хаха По ООН по мисиите само с Тойоти ходят,а Ланд Крюзер е много скъп джип лаико,провери му цените и провери цените на ретро Г-клас.Каква му е безопасността на тоя Г-клас по ЕуроНкап ми кажи??? Имал 2 възд.възглавници и било безопасност,това безопасност ли е??? Цялата концепция на тоя джип е правена преди 30 години като Лада НИва. И окачване,и купе като безопасност и т.н. всичко е ретро на 30 години и няма нищо общо с днешния ден. На всичкото отгоре аз съм убеден,че разработката е на ПУХ,които продават лиценза на МерцедесТойота разработва джипове от 1940 години и продава оттогава,какво са правели тогава Мерцедес,те купили един лиценз 1970 години и джипове се правят,че правелиу,абе кви джипове ,бе,Тойота прави джипове от 40-те години и е толкова по-напред и то има много модели,тия купипли един лиценз и 30 години го продават ,хаха. Ами ако и Тойота и другите си продаваха джиповете от 1970 година какъв прогрес щеше да има,нулев. А ан Тойота и старите джипки са по-добри и по-проходими и държат повече рекорди от тоя Г-клас.Тойота има много по-богата история и традиции при джиповете.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Венци ( преди 15 години )
    И рекорда за автомобил, достигнал най-голяма надморска височина, се държи от JEEP WRANGLER
  • #50
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Венци ( преди 15 години )
    На глупостите, изписани от 49 ще отговоря така:1.В пустинята ходят с това, което им е най-евтино. Тойота е в кюпа , заедно с куп японци. Най-разпространени в пустини, Африка и тропици са Дефендър и Исузо Трупър2.Г-клас е печелил 1983 Париж-Дакар, Тойота нямат победа. Скоро няма и да имат, защото нямат официален отбор3.Г-клас е изцяло Мерцедесова разработка, шаси и трансмисия носят мерцедесов VIN . Steyr PucH нямат военен джип- тяхно творение е pinzgauer. Шасито на Г-клас силно наподобява това на Unimog, разработката е мерцедесова, а Пух са съдружници и маркетингов партньор. 4.По активна и пасивна безопасност Г-клас е на едно от челните места- много на брой AirBags, SRS, много дебело и преосигурено откъм усукване шаси.5.Не знам къде ги четеш тези шуротии, но друг път като ти се ***, не се изтропвай тук на всеослушание.
  • #49
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    В пустинята никой не ходи с трафопоста Г-клас,а ВСИЧКИ ходят с Тойота Ланд Крюзер! Тойота Ланд Крюзер и Тойота Хай-лукс са джипките ,които са достигнали до северния полюс. Гледайте експедицията на Топ Гиър.На северния полюс никой не ходи с Мерцедес Г-клас,щото там ще си остане с тая квадратна морално деградирала кошара. ООН карат по всички мисии само Тойота Ланд Крюзер ,а не Г-клас!!! Тойота Ланд Крюзер е джипа,който държи рекорда за най-висок изкатерен връх над 6300 метра надморска височина,а не Мерцедес Г-клас. Мерцедес Г-клас е с конструкция на 30 години,тогава е разработвам,и то от Steyr Puh ,които са австрийци. Г-клас е с отвратително тънки врати с външни панти като в 1970 година. Г-клас е един ретро джип и става за ретро-паради. Тойота Ланд Крюзер има победи в Рали Париж Дакар,както и Митсубиши Паджеро,но Мерцедес Г-клас няма нито една победа в рали Париж Дакар По най-трудните терени и чукари по Афганистан,Сирия,Иран,Либия,Дубай и т.н. пустинята и т.н. се движат само с Тойота Ланд Крюзер,никой не ползва при тия горещини и пясъци и чукари дриги джипки освен Тойота Ланд Крюзер. Никой не ползва при такива тежки условия Мерцедес Г-клас!!! Защо ли...хахах щото е трошка. Мерцедес Г-клас освен ,че е с тънки вратички и няма никаква безопасност,има безопасност на ниво 1970 година,което беше миналия век,сега сме 2009 година и такива ретро кошари като Г-клас са смешни-тесни ,шумни,без никаква пасивна и активна безопасност по Еуро Нкап,тоест опасни джипки,с лошо клатещо се пътно поведение.Т.е. този джип е анти и е логично защото е на 30 години разработка,като Лада Нива Само Г-клас и Лада Нива са на по 30 години модели и никой не ги ползва.Ако всички фирми не сменяха моделите си 30 години ,нямаше да има прогрес и нови технологии.Абе вече Лексусите паркират самии се движат на ток,тия от Мерцедес ни представят ретро джип на годините на Лада нива и със същия анти-дизайн тип квадрат или трафопост. И най-продаваният и най-каран джип е Тойота Ланд Крчзер,а не квадрата Г-клас с тънки вратички.
  • #48
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Alfonso ( преди 15 години )
    v4era slushah nqkvo interviu,s 4ovek,koito qvno kara G-class,4uh ne6to,koeto e kazal nqkoi ot horata pisali po-nadolu: "tam kydeto G-klasata minava,ni6to dr ne minava" a i nekolkokratniq 6ampion po off-road kara6e G-class
  • #47
    0 rate up comment 1 rate down comment
    sang real ( преди 15 години )
    a be par4e, tezi toyoti i nisani kato sa tolkova zdravi 6to ne pobejdavat v rali parij-dakar be? a za6to ne spomena za mitsubishi...smeshnik.Nie po OON li trqbva da se vodime...
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Anonimen ( преди 15 години )
    Da jiveiat G-traktorite, KONSTRYIRANI I NAPRAVENI OT STEYR /ama koi lida im go kaje tova na dolnite TUPACI/ - ve4en simvol na 30 GODI6NIAZASTOI v MERC...))))To za tova i samo izostanalite gadjali go haresvat...a i mytrite!!