IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz G-Class на 30 години

Един от култовите модели на Mercedes-Benz без съмнение е Клас-G.

Mercedes-Benz G-Class на 30 години
Първият вариант на този модел е пуснат на пазара през 1979 г. и от него се продават около 200 хиляди автомобили. Въпреки грозноватия дизайн на колата тя започва да трупа популярност през годините заради изключителните си качества, сигурност и практичност. 
G-Клас стана дори основа за специалния автомобил на Папата. Моделът има и спортни успехи, печели рали Париж-Дакар. В крайна сметка това е най-дълго време произвежданият модел в историята на Mercedes-Benz. 


Сега, за да бъде отбелязана 30-та годишнина фирмата пуска версия наречена Edition30. Тя е базирана на два от досегашните модели на G-Клас. 


Първата версия е създадена на базата на 280 CDI от серия G 461. Резултатът е силен теренен автомобил. Във външния вид правят впечатление новите лети джанти и гуми с размер 265/75 R 16. Появили са се степенки на капака на двигателя, за качване на покрива на колата и защитни решетки на фаровете. 


Втората версия на Edition 30 е на базата на модела G 500 от серия G 463, като това е вариант с удължена платформа. Този автомобил освен високи off-road възможности предлага и висока степен на комфорт. Той е в цвят „платинено черно”, лети джанти и кожен салон. 


Първата версия на Edition30 има цена 59 381 евро, втората 97 461 евро. Двете нови версии ще бъдат на пазара в Европа още този месец. 

0 от 500
  • #65
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Rado ( преди 15 години )
    lexus tapako s ML sa sastezava otborut na ORC a seka offroad ma6ina v BG e G-klass.parvia i posleden avtomobil na tazi zemq e Merca
  • #64
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Венци ( преди 15 години )
    Виждаш ли коя тойота си посочил бе, ***? Това е "тойота 80" със ЗАВИСИМО ОКАЧВАНЕ И ДВА ЦЕЛИ МОСТА. Знаеш ли какво ще стане с уникалното независимо окачване на новата тойота 200, ако вземе да тегли лодки? Неслучайно австралийците масово спират да купуват тойоти след 1997, когато всички стават с независимо предно окачване. Заради тях възобновяват модела 80 под името тойота 105. ООН и Червеният Кръст купуват тойоти без екстри и в големи партиди, като докарват цени под 25000$. Г-клас за тези пари няма. Няма и да има. Защото е уникална, здрава и престижна машина, а не работен кон на посрани талибани и hiv-позитивни африканци. Шейховете са най-големите клиенти на Г-класи АМГ и БРАБУС. В САЩ се купуват най-много американски джипове, тойота се водят посредствени и евтини машини. добри продажби имат само лимузините на лексъс, дизаина на които е нагла кражба от Мерцедес и БМВ. И са с над 15% по-евтини. За Г-клас се чака в САЩ повече от 6 месеца, защото производството е ръчно и се изпипва. Не като наводнилите американските шоурумове тойоти, които се чудят как да продадат и измислят всякакви промоции. Звезди като Тина Търнър, Ерик Клептън и Брад Пит залагат само на Г-клас. Изобщо се чудя защо трябва да ти разяснявам очевидни неща? Не си ми нито на годините, нито на опита за да твърдиш такива измислици. Ако толкова имаш мерак, като станеш пълнолетен (сигурно след 10години) си купи една тойота с "уникално окачване" (сигурно няма да струват повече от 5000лв.) и ела да я тестваме с някои от моите джипове- Г-клас, Нисан Патрол Y61, Дефендър. А за домашно научи що е то окачване при всъдеходна техника, какво е блокаж на диференциала, схеми на 4х4 и пространствена рама. А не да изтъкваш като аргументи телевизионни предавания и класации по списания. Хубаво е човек да е фен на нещо, но когато се вманиачи дотолкова, че да отрича всичко останало, става смешен и глупав. А когато Папата се качи на тойота, имаш от мен бутилка Джак.
  • #63
    1 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Tova e pravilniat adres: http://***.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=2&t=85565&start=15
  • #62
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    http://***.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=2&t=85565&start=15 A i djipovete na KFOR sa Toyota Land Cruiser. Ne sa 30 godishni G-klass :)
  • #61
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Eto ti obiasneno na film4e unikalnoto oka4vane na Toyota Land Cruiser.Napravo kato go gledam,G-klasata e edna retro groteska.:http://***.youtube.com/watch?v=a0JEIjVBRC8
  • #60
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ti Pyk kade namesi Ml pri djipovete.hahahah. Te horata s ML gi e strah v planinata da se kachat s nego,4e ne znaiat dali 6te se varnat,ti pri djipovete go sloji.Egati amatiora. $eti i gledai za oka4vaneto na Toyota land Cruiser. Gledai kakva tehnologia e.http://***.edmunds.com/insideline/do/Drives/FirstDrives/articleId=123006Eto kakvo kazvat za Toyota Land Cruiser v OFF-ROAR CLUB:http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4673
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ти си прекалено неиформиран и предубеден,обаче това никой в света не го интересува,защото Тойота Ланд Крюзер е най-продаваният джип 2.) Тойота Ланд Крюзер е единственият джип,с който е ходен на северния полюс.Окачването е сток,променено е междуосието заради по-големите гуми,също така има подгряване на нафтата за да не замръзне на -50 градуса.Двигателят е сток,ходова част,всичко е на нормален Хай-Лукс.Това са фактите ,прочети и тогава се излагай3.) Тойота Ланд Крюзер е по-скъп от Мерцедес Г-клас .Провери ценовите листи и спри да се излагаш.4.) Тойота Ланд Крюзер е с по-добро пътно поведение от 30-годишния Г-клас с 30 годишна конструкция.5.) Тойота Ланд Крюзер се кара по пустините и ООН ,а не Г-клас,който е по-евтин6.) Тойота ланд Крюзер отговаря на всички стандарти за безопасност и има най-много въздушни възглавници сред джиповете.Г-клас е с вратички като вестник и с външни панти и не отговаря на никакъв съвременен стандарт7.) Само един *** може да си купи джип с 30 годишна конструкция ,с нулева безопасност,шумен,тромав и с клатещо се пътно поведение и аеродинамика на тухла .Това е Г-клас и нищо повече.8.) Арабите по пустинята само с Тойота Ланд Крюзери ходят,а не да си държат Г-класи у задния двор понеже затъват у пясъците и прегряват.Но все пак са Мерцедес-ПУХ.Германо-австрийска подигравка с шофора.9.) Мижавите продажби на Г-клас доказват що за *** е. Тойота Ланд Крюзер е по-скъп и по-продаван10.) В САЩ никой не е чувал за Г-клас,защото там е най-големият и най-богатият пазар в света и карата Тойоти Ландове. Никой съвременен нормален американец не си купува джип с конструкция на 30 години ,с кръгли фарчета и вътрешно пространство на кашон и с такава безопасност.11.) Тойота Ланд Крюзер ,заедно с Вранглер държи рекордите за най-висок връх с автомобил.А не Г-клас12.) Само с Тойота Ланд Крюзер се ходи както в жегата на пустинята,така и на северния Полюс,защото е проходим и ЗДРАВ джип и не се чупи.Ако Г-клас го пуснеш на северния полюс,трябва да чакаш снеговете да се стопят да го запалиш и да се върнеш.. Предавания като Топ-Гиър няма да си навирам никъде,а ти можеш да си навреш лаишките мнения където искаш,защото цялата експедиция Топ Гиър е със сток Тойоти .Обосновката на Топ Гиър да вземат точно Тойота се потвърждава от продажбите и предпочитанията за този джип както в Русия при суровата зима,така и в Африка и пустините,Араби ит.н. по най-големите жеги и пустини.Никъде няма Г-класи,никъде. Те са продали за 30 години 5 джипа,къде да ги има...Хаха. П.С. Red Cross/Червеният Кръст/ организацията също ползват само Тойота Ланд Крюзер.Планинските спасителни служби също! По най-тежките терени само с Ланд Крюзер са. Чети за ЛАнд Крюзер икачването ,е е уникално:http://news-blog.venci.bg/2008/08/toyota-land-cruiser-v8/
  • #58
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пич,не преставаш да ме учудваш с безмозъчието си.Виждам,че с теб не може да се спори,защото ти липсват елементарна култура и разум.За да не остане някой с погрешни впечатления,ще систематизирам ИСТИНАТА в няколко точки:1.тойота имат 2 серии ленд круизър- преди бяха 90(95)/100, сега са 120/200. 120 е много по-зле от МЛ, 200 не може и да се сравнява с Г-клас. И двата при аналогично оборудване са МНОГО ПО-ЕВТИНИ от МЕРЦЕДЕС.2.Откъде знаеш как се люшка в завоите Г-клас?Возил ли си се? Сигурно НЕ. Возил ли си се в "перфектната" тойота.НЕ.Тогава говориш наизуст.Аз съм имал и двата и мога да направя разликата.3.Предавания като топ гиър можеш да си ги навреш там,откъдето говориш-***.Ако им дам един чувал пари,ще направят филм,в който Лада Нива ще преплува океана...4.тойота не е нито най-бързия,нито най-проходимия джип.И не знам що ги защитаваш така яростно.Та ти дори нямаш сигурно и книжка,а джипове виждаш само на цветни снимки.5.Какво уникално окачване видя при тойота?Вземи прочети някоя техническа литература и ще видиш,че мижавото им независимо окачване става само за равен асфалт.Но тойота няма сила да вдигне повече километри от другите асфалтови СУВ и естествено това значи,че не става за нищо.Проходимостта също я няма.6.На северния полюс един руски клуб ходи с тойота, но не коя да е,а тойота 80,която не се прави повече от 12години.топ гиър с техните хайлукс(не ленд круизър!) манипулират *** като теб.Гумите на тези хуйлуксове са ръчна изработка за над 3000паунда бройката,окачването е съвсем друго от серийното.ако тръгнеш до северния полюс с хуйлукс или ленкруизър ще си останеш там като паметник сред ледовете.7.погледни автопарка на шейховете и ще видиш,че е пълен с Г-класи и Патроли. Имат и тойота разбира се, както имат и Исузу, Ленд Роувър,Паджерота и др.*** И РАЗГЛЕДАЙ ОТБЛИЗО ЕДНА тойота,СРАВНИ Я С ДРУГИ ДЖИПОВЕ И ЩЕ ВИДИШ В КАКВА САМОЗАБЛУДА ЖИВЕЕШ.КВИТО И ГЛУПОСТИ ДА НАПИШЕШ НЯМА ДА ПРОМЕНИШ ИСТИНАТА.А ЩОМ СИ СЕ ХВАНАЛ НА ТЕЗИ ГЛУПОСТИ,ЗНАЧИ СИ НАИВЕН И ЛЕКОВЕРЕН ***....
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Тойота Ланд Крюзер е най-продаваният джип и е по-скъп от квадратния Г-клас.Новият Ланд Крюзер е 200000 лева.Арабите купуват само Тойоти,а не квадратните 30 годишни Г-класи.Това са фактите. Твоите изказвания са си твоя работа.В пустинята само с Тойоти ходят.Я гледай Топ Гиър къде отидоха с Тойоти джипки на северния полюс.Ланд Крюзер е легендарен джип с много рекорди,както за северния полюс,така и за най-високи върхове. Провери окачването на новия Ланд Крюзер е уникално,прочети.Не е като на ретро концепцията на Г-клас. Г-клас се клати като лодка по завои и е много шумен с тънки вратички като вестници,каква безопасност има тоя *** По Еуро Нкап??? Тоя 30 годишен варел? Тойота Ланд Крюзер е с 12 възд.възглавници и е супер модерен. Абе защо по пустинята само с Тойота Ланд Крюзер ходят? Щото е най-проходим и здрав джип,въпреки ,че е скъп.Ако Г-клас беше по-добър и в ООН щяха да го вземат,но те имат само Тойоти Ланд Крюзери. Тойота има много по-големи традиции при джиповете,а не като Мерцедес ,които разработват с ПУХ една смешна Г-клас джипка,от която за 30 години са продали 50 бройки,егато жалките продажби,това говори що за *** е Г-клас. А като му гледам анти-аеродинамиката под 30/100 не харчи тоя кокошарник. Тоя краварник не отговаря на никакви съвременни норми нито за безопасност,нито за пътно поведение,нито за вредни емисии,нито за дизайн и аеродинамика. ДА караш такъв квадрат ,трябва да имаш сериозно чувство за хумор,защото е ужасно смешен.
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    венци ( преди 15 години )
    Да те питам нещо- имаш ли Ленд Круизър, карал ли си такъв, или само си чел рекламни кампании на Тойота и мнения по тойотаджийски форуми? Защото аз съм сменил 3 Г-клас, сега карам дълга база Г350. Доскоро имах и тойота 120 (ако знаеш какво е изобщо това), купена наво от Тиксим. След 70000 км я върнах на бейбек, много разочарован от нея. Едно, че фирмените сервизи на тойота са боза, друго, че частите бяха по-скъпи, повтарям по-скъпи от на Г-клас. Ще ме попиташ защо не си взех нов Г-клас- ЗАРАДИ ЦЕНАТА. "Скъпата" тойота струваше кеш 77000 лв., аналогична Г-клас 160000лв. Ето затова се кара тойота и се сменя през 4 години. Какво пътно поведение, каква безопасност има при тези тойоти? Моята се люшкаше като пиян казак, изобщо не беше толкова бърза, а рядко се задоволяваше с под 16-18л. дизел/100км. Г-клас който карам е 96година, верно че е по-бавен,но харчи пак толкова и е значително по-стабилен с новото си окачване trailmaster. За проходимост не говоря изобщо- където тойотата се окопаваше,на Г-клас чак тогава включвах бавните. И продължавах. За трети път повтарям,че Г-клас изцяло е разработка на Мерцедес! Просто в онези години,за да изпълнят поръчката от 20000 джипа за Реза Пахлави,на Мерцедес им е бил нужен завод,хомологиран за производство на военна техника,какъвто те са нямали. Затова съвместно със Щаер-Пух изграждат производствена база. Дори в статията която си посочил така е казано. Пух никога не са имали намерение да правят джипове! Друго-арабите ако знаеш как купуват Г-клас,особено тунинг разработките... тойота е евтин джип,не се заблуждавай от цените в България. Това е,защото цената от долари се обръща в евро,има защитни мита за евросъюза и т.н. При арабите,които търгуват с долари,тези тойоти излизат много евтини. И коя серия на тойота е скъпа- 61, 80, 100, 200. А знаеш ли, че след тойота 80 всички са с независимо окачване и предният мост се троши като на автомобил. При това много скъпо за ремантиране. Проходимостта им е отчайваща, асфалтовите качества също. Има много по-добра конкуренция на тия съвременни, ултрасигурни и мегапроходими асфалтови паркетни тойотки- например Порше Кайен, Туарег, GL, Гранд Чероки, БМВ Х5, Q7 и т.н. А че ще спират Г-клас не се притеснявай- от появата на първия ML, Мерцедес само това говорят. Тази година Г-клас получи фейслифт, а Мерцедес винаги след всеки фейс произвеждат поне още 3 години този модел. Единственото сигурно е, че с тази финансова криза всички хубави и скъпи автомобили са обречени на гибел. Заради кризата спират да правят и един наистина хубав модел на тойота- Тундра. А военните версии на Г-клас ще продължат да се произвеждат още дълги години.В заключение ще ти кажа, че идеален джип няма. тойота не са нито най-хубавите, нито най-лошите джипове,но да се превъзнасят така,както ти правиш е смешно. Това не са онези тойоти от края на 80-те години, за които все още се носят легенди. Защото последният легендарен модел на тойота,признат навсякъде по света, е Тойота 80. Оттам нататък всеки техен продукт е посредствен и пълен с дефекти.