IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изследване: Колите на Tesla са вредни колкото останалите

Тестове на британска компания оборват твърдението, че Model S е най-чистият автомобил в света

Изследване: Колите на Tesla са вредни колкото останалите

Компанията Tesla се позиционира като производител на „най-чистите” автомобили на планетата. Британската компания Engaged Tracking опровергава това твърдение, след като проведе собствени тестове на седана Model S и установи реалните нива на вредни емисии, които той отделя.

Изследване: Колите на Tesla са вредни колкото останалите

Както съобщава Daily Mail, „зелената” Tesla Model S отделя в атмосферата огромно количество парникови газове, които са не по-малко опасни за околната среда от вредните емисии на бензиновите и дизелови коли. Според Джонатан Харис, представител на Engaged Tracking, електрическият седан не е по-чист от средностатистическа кола с двигател с вътрешно горене във Великобритания.

Компанията посочва и цифри. Според нейното изследване, средно едно кола с бензинов или дизелов двигател отделя по 1,5 тона CO2 годишно в атмосферата. Същият резултат записва и Tesla Model S. Британците са включили в тестовете още един електромобил – BMW i3, чийто показател е по-добър - 1,3 тона.

Изследване: Колите на Tesla са вредни колкото останалите

Разбира се, от Tesla побързаха да оспорят твърденията, като обявиха, че е глупаво да се сравняват Model S и BMW i3, тъй като техният седан е с по-големи размери. Американците са на мнение, че по-правилно е да се прави паралел между компактния баварец и техния Model 3.

„Няма никакъв смисъл да сравняваш Model S със средностатистически автомобил от Великобритания, тъй като на пътищата в тази страна има огромен брой компактни коли, които напълно се различават от нашия седан”, коментира представител на Tesla, цитиран от Daily Mail.

Снимки: Tesla
 

Тагове: tesla model s
0 от 500
  • #38
    0 rate up comment 7 rate down comment
    ... ( преди 5 години )
    Мен ако питате, да измислят как дизела да не цапа. Много е мощен и дава огромен въртящ момент, който при електромобила липсва. За да не си мислите, че ви пиша глупости ви давам пример с един багер. При багера на всяко рамо има хидравличен цилиндър. Според вас защо не са сложили на сгъвката електрически мотор?Помислете, преди да пишете. Подобно е при двигател на дизел и електромотор.Но ако се съчетаят технологиите и някой помисли дизела как да не цапа - честит ви 21-ви век!
  • #37
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тесла е технологично бижу.Ако имам мангизите на момента сядам в една такава красавица.Това е съвършената кола перфектна от всеки ъгъл.Германците изгубиха позорно последната си война.Амин!Както Нокия навремето не можеха да продават непрекъснато тухлите си четворки като 3310 и логично отидоха на бунището на историята.
  • #36
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Ха сега де ( преди 5 години )
    Защо когато става дума за електромобили всеки се цели в Тесла?
  • #35
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тесла пуска същото количество въглероден диоксид като останалите, показва изследването. Освен това електрическите батерии са ужасно сложни за рециклиране и са изключително опасен *** от ранга на ядрените остатъци.
  • #34
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Singapore ( преди 5 години )
    Питай в Сингапур, единствените които казаха че това е утопия.Гони 400 г/км общо СО. Емята се енергопотреблението за добиване и въглеродния отпечатък за доставения ток.Тук няма как да го изпишем. Видим проблем се премества към невидим и простачора се впечатлява...нормално.
  • #33
    2 rate up comment 9 rate down comment
    low-IQ ( преди 5 години )
    смешен детски плач на технически неграмотни и неуки индивиди.Маслото ти е проблем да го сменяш 1 път в годината? антифриза 1 път на 4 години ? Хайде сега малко математика, 240 лв+60 лв накладки за 137 000 км.Или за 8 години как ти харесва.Маслото ти е 130 лв за 1 година.На фона на останалото..това са стотинки.Само вие не видите как всико до 200 к км при електрокарите е вградено в цената ,голяма печалба а ..*** меките китк иса така.
  • #32
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ***, не мслите ли, че в статията трябва да се обясни как се замерва вредните емисии от Тесла - тя все пак няма изгаряне и не отделя пряко никакви емисии, поне до колко знам аз. За призводството на ел. енергия ли става дума, за призводството на самите коли ли, нещо?!
  • #31
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нафтовото ВАГ-инално фенче има глава на раменете, но е пълна със сажди и не може да мисли. Хубаво му е да е в сажди. Иска си к0чината и това е. Може да е мръсно, но това си е неговата к0чина. Хората искат да му е изчистят, но той се дърпа...
  • #30
    18 rate up comment 2 rate down comment
    lowrage ( преди 5 години )
    То и едно време хората са казвали:"За какво ми е кола като имам магаре"Кои са тези Британски учени не стана ясно.От къде дойдоха тези цифри - не стана ясно.БМВ i3 е 2 пъти по-малка от Тесла и доста грозна.Слагаха ли в сметките смяната на антифриз ,масла , филтри и още десетки кунсумативи ,които електричките нямат?Ами не не са.Тази статия е за овцете.Който има глава на раменете жълти статии не са фактор за него.
  • #29
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тука ащитника на фосилите е нафтовото фенче с дизеловото Гоуфче 3 на което му купува крадена нафта. Това е далаверата на живота му и той не иска да се раздели с нея и заради това плюе ли плюе по всичко различно от дизел, но най-много мрази електричките.Явно много го бие тока и заради това те не са за него.