IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-шокиращите цени на резервни части

Дори богатите хора могат да се разплачат след подобни ремонти

Най-шокиращите цени на резервни части

Оплаквате се, че разходите по обслужването на вашия автомобил са доста големи? Не бързайте – има доста по-шокиращи случаи. Предлагаме ви няколко примера за резервни части, чиято цена може да разплаче дори хора със сериозни финансови възможности. В случая става дума само за официални цени от 2016 г. (вероятно някъде тези части могат да бъдат намерени и по-евтино).

1.  Роботизирана PDK-трансмисия на новото Porsche Panamera Turbo

Най-шокиращите цени на резервни части

Скоростната кутия с 8 степени предлага бързо превключване на предавките и съответно отлично ускорение на автомобила. Новата Panamera е оборудвана с най-съвършената (според някои експерти) трансмисия с света, но и тя може да се повреди. А нейната замяна с нова струва 30 400 евро.

Формално второто място в класацията заема скоростната кутия на Nissan GT-R. Това е преселективен „робот” DCT с два съединителя, който е малко по-евтин – около 27 000 евро. Общо взето суми, които звучат кошмарно дори за като цяло заможните собственици на такива автомобили.

2. Карбоново-керамични спирачки на Audi Q7

Най-шокиращите цени на резервни части

Смятате, че композитни материали се използват само при спирачните системи на спортните коли? Напълно логично е да бъде така, но и при Audi Q7 също се предлага тази опция. Ако те обаче се повредят, нещата са наистина сериозни – замяната им ще струва 26 180 евро. За сравнение стандартните спирачки, направени от стомана, излизат 15 пъти по-евтино.

3. Двойни амортисьори Mercedes-Benz G500 4x4

Най-шокиращите цени на резервни части

Този всъдеход няма равен при движение по тежки терени, като за това сериозно роля играе и окачването му. То разполага със сдвоени амортисьори отпред и отзад, като те са произведени от фирмата KW. Във всяка двойка един от амортисьорите е регулируем, а вторият има специални настройки на компресията и движението. Според експерти при движение по стандартни пътище тези амортисьора са „вечни”, но при оф-роуд може и да постадат фатално. А цената на един комплект е 25 100 евро.

4. Фирмени таблети на Bentley Bentayga


Най-шокиращите цени на резервни части

Някои модели на Bentley със своята мултимедийна система изглеждат доста стари, но това не се отнася за кросоувъра Bentayga. Там всичко е изпипано по последната дума на техниката. Има два прекрасни таблета, работещи с Android и оборудвани с мощния процесор NVIDIA Tegra 4, а също така и с 10,1-инчов сензорен дисплей и брониран корпус. Те са така проектирани, че да не нанасят травми на пътника при евентуална катастрофа на автомобила и съответно са доста скъпи. Цената на двата е 19 591 евро.

5. Заден спойлер на Porsche 911 Turbo S


Най-шокиращите цени на резервни части

Porsche 911 Turbo S е сложен и високотехнологичен автомобил, чиято отличителна черта е активното задно антикрило, сменящо геометрията си при движение с висока скорост. Спойлерът изглежда доста ефектно, но ако сте собственик на тази кола се молете той да не се повреди сериозно и да се наложи замяната му. Цената на този елемент е 16 557 евро – горе-долу толкова струва и един добре оборудван Volkswagen Golf.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #22
    33 rate up comment 9 rate down comment
    Знаещ ( преди 7 години )
    А бе не знам как е в България, но на запад такива коли се купуват на лизинг. Караш нова кола с гаранция, на която ако нещо и стане лизинговата компания трябва да я поправя а на теб ти осигуряват нова. Като и вземеш здравето и ти изтече лизинга взимаш си новият модел отново на лизинг и с гаранция връщаш старата и караш нова кола с гаранция отново. Така правят белите хора и изобщо не им дреме кое колко пари струва. От тези неща се интересуват само бай ***.
  • #21
    33 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Бил Гейтс кара Порше ама карай. Това с декана за Бентлито е такава уникална тъпня, че нямам думи. Все едно да кажеш, който има пари си взема красива жена, който разбира от жени подминава красивите?!?! Това, малко като оня с грозната жена, който казал, че и красивата жена имала две цици и една п...а, две ръце и два крака и т.н. глупости. Ама всеки знае че не е същото да си с красива и грозна жена. Просто, някой хора се оправдават без да са ги обвинили, защото са се чувстват гузни, а защо? Именно защото имат комплекси я за тяло, жена или портфейл, та затова са създали и тези легенди.
  • #20
    38 rate up comment 4 rate down comment
    до запознатия ( преди 7 години )
    ми да ги направят по 2 милиона долара, кво си играят. Щом може надценка 10 пъти що не може 100?Много богати хора са богати, защото знаят как трябва да се печели, но и да се харчи.И милионер да си можеш да фалираш за 1 седмица, ако харчиш като бай ***
  • #19
    40 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тези коли са за супер богати хора, които изобщо не питат за цената а направо купуват. Броят на мултимилионерите и милиардерите по света за последните 10 години се е удесеторил, така че клиенти дал господ. Тези марки и клиентите им изобщо не ги мислете.
  • #18
    35 rate up comment 6 rate down comment
    Запознат ( преди 7 години )
    Тези коли са за хора за които цената няма никакво значение. Това бай *** със средна работна заплата от 400 ойро явно не може да го разбере.
  • #17
    43 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Гледах алтернативна част за ферари италия по точно праг 2000$ най-обикновен праг най вероятно от АБС пластмаса без грам карбон и кое по точно не е спекулативно. За механиката мога да се съглася до някаква степен обаче повечето нещо са просто изкуствено надути
  • #16
    44 rate up comment 9 rate down comment
    До знаещ ( преди 7 години )
    За да мисли човек като въпросният декан, трябва да е надраснал дребнавата човешка суета. А това е нещо, което се забелязва в малцина от този форум. Нищо лично към никой.
  • #15
    31 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    и декана кара какво - градски транспорт ?кисело е гроздето , кисело.............
  • #14
    39 rate up comment 11 rate down comment
    Знаещ ( преди 7 години )
    Да припомня на комплексарите какво каза декана на катедра МТФ на една от лекциите си по компютърно проектиране:(от това може да се извади генерален извод)Който има пари ще си купи Бентли, който разбира от коли ще го подмине.Преди да започнете да го обиждате, ще ви припомня, че това е човек водил разработката на EGR клапана на последното поколение двигатели на Мерцедес.
  • #13
    47 rate up comment 5 rate down comment
    тираджия ( преди 7 години )
    ама много разбирачи тук бее.разбирате от всичко пък висите и гледате картинки на скъпи коли. Делите се на немски и японски фен групи, а единствения ви преки впечатления са от youtube или ако зърнете някоя на живо за 4-5 секунди... Хора, които карат супер коли не висят по форумите да обясняват колко са им велики колите и какви са баровци.