IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-шокиращите цени на резервни части

Дори богатите хора могат да се разплачат след подобни ремонти

Най-шокиращите цени на резервни части

Оплаквате се, че разходите по обслужването на вашия автомобил са доста големи? Не бързайте – има доста по-шокиращи случаи. Предлагаме ви няколко примера за резервни части, чиято цена може да разплаче дори хора със сериозни финансови възможности. В случая става дума само за официални цени от 2016 г. (вероятно някъде тези части могат да бъдат намерени и по-евтино).

1.  Роботизирана PDK-трансмисия на новото Porsche Panamera Turbo

Най-шокиращите цени на резервни части

Скоростната кутия с 8 степени предлага бързо превключване на предавките и съответно отлично ускорение на автомобила. Новата Panamera е оборудвана с най-съвършената (според някои експерти) трансмисия с света, но и тя може да се повреди. А нейната замяна с нова струва 30 400 евро.

Формално второто място в класацията заема скоростната кутия на Nissan GT-R. Това е преселективен „робот” DCT с два съединителя, който е малко по-евтин – около 27 000 евро. Общо взето суми, които звучат кошмарно дори за като цяло заможните собственици на такива автомобили.

2. Карбоново-керамични спирачки на Audi Q7

Най-шокиращите цени на резервни части

Смятате, че композитни материали се използват само при спирачните системи на спортните коли? Напълно логично е да бъде така, но и при Audi Q7 също се предлага тази опция. Ако те обаче се повредят, нещата са наистина сериозни – замяната им ще струва 26 180 евро. За сравнение стандартните спирачки, направени от стомана, излизат 15 пъти по-евтино.

3. Двойни амортисьори Mercedes-Benz G500 4x4

Най-шокиращите цени на резервни части

Този всъдеход няма равен при движение по тежки терени, като за това сериозно роля играе и окачването му. То разполага със сдвоени амортисьори отпред и отзад, като те са произведени от фирмата KW. Във всяка двойка един от амортисьорите е регулируем, а вторият има специални настройки на компресията и движението. Според експерти при движение по стандартни пътище тези амортисьора са „вечни”, но при оф-роуд може и да постадат фатално. А цената на един комплект е 25 100 евро.

4. Фирмени таблети на Bentley Bentayga


Най-шокиращите цени на резервни части

Някои модели на Bentley със своята мултимедийна система изглеждат доста стари, но това не се отнася за кросоувъра Bentayga. Там всичко е изпипано по последната дума на техниката. Има два прекрасни таблета, работещи с Android и оборудвани с мощния процесор NVIDIA Tegra 4, а също така и с 10,1-инчов сензорен дисплей и брониран корпус. Те са така проектирани, че да не нанасят травми на пътника при евентуална катастрофа на автомобила и съответно са доста скъпи. Цената на двата е 19 591 евро.

5. Заден спойлер на Porsche 911 Turbo S


Най-шокиращите цени на резервни части

Porsche 911 Turbo S е сложен и високотехнологичен автомобил, чиято отличителна черта е активното задно антикрило, сменящо геометрията си при движение с висока скорост. Спойлерът изглежда доста ефектно, но ако сте собственик на тази кола се молете той да не се повреди сериозно и да се наложи замяната му. Цената на този елемент е 16 557 евро – горе-долу толкова струва и един добре оборудван Volkswagen Golf.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #32
    29 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 7 години )
    Я прочети пак статията и виж че трансмисията на GT-R струва 27 000 евро.
  • #31
    21 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Къде е нисан ГТР и спортния лексус :)Няма ги. Само немските ***
  • #30
    31 rate up comment 2 rate down comment
    Тед ( преди 7 години )
    Огледалце или фарче за 1000-2000 лв, казанче за чистачки или моторче некво за 500, заключвалчици, копченца - това са сурвакниците при такива коли.Ако намерите евтин расов автомобил на 10 години, добре се замислете, преди да купувате, че може да ви излезе крива сметката.
  • #29
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не е въпроса в това дали ние можем да си го позволим или не, може да сме просто фенове. Но обективно погледнато че огромното потребление е убило и това в супер колите и шир потребата. Доста умело се прикрива това но точно тези коли които са преди супер карете те вървят на поточната линия както дачия. Почти го няма това с ръчната изработка. Но затова е виновно потреблението масовия клиент я оценява заради цената не заради това че това ще един шедьовър на автомобилите
  • #28
    29 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Между Европа и САЩ има огромна разлика, там няма особенна култура, почти като Русия.
  • #27
    25 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 7 години )
    Доста скъпи компоненти, но нас тук не ни интересува тъй като такива автомобили нямаме и няма и да имаме. Спомням си че един руснак беше осуркал съвсем леко отстрани предната броня на Вейрон и се ядосваше че му искат 200 000 долара за пребоядисване.
  • #26
    33 rate up comment 13 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Това не ти е Тойота корола продавана в милиони бройки на килограм с архаичен двигател.."Ха-ха, *** разбира се няма елементарно понятие от производство на автомобили. Представи си, разработката на нов модел Корола е по-скъпо от това на Вейрон, защото да произведеш евтин надежден модел е много по-трудно отколкото да наблъскаш скъпи материали и технологии от поддоставчици в автомобил който я навърти 1000 км годишно, я не.
  • #25
    27 rate up comment 9 rate down comment
    до thebrainless ( преди 7 години )
    Нещо ти е много сбъркана представата, виж къщите, прислугата и автопарка и лимузините на Доналд Тръмп и после, приказвай, че нямало да разбереш, че са богати. Тръмп не е новобогаташ а потомствен милиардер. На всякъде в САЩ, милионерите живеят в супер лукс и охолство, децата им са закърмени с такъв живот и продължават по същия начин, новобогаташите просто се опитват да се впишат в тази среда и импонират в прослойката. За това млионерите живеят в Имения за по 20-30 милиона с незнам си колко спални
  • #24
    37 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    4 от 5 са на ВАГ глупостите.пълни *** на високи цени - ВАГ
  • #23
    61 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 7 години )
    Явно живеете с много грешни представи за милионерите в цивилизования свят. Точно те цепят стотинката на две, изключително умерени, по улиците дори няма да разбереш какви са, ако нямаш набито око за детайлите. Друг е въпроса за новобогаташите, те обичат да изпъкват, защото идват директно от мизерията.