IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-шокиращите цени на резервни части

Дори богатите хора могат да се разплачат след подобни ремонти

Най-шокиращите цени на резервни части

Оплаквате се, че разходите по обслужването на вашия автомобил са доста големи? Не бързайте – има доста по-шокиращи случаи. Предлагаме ви няколко примера за резервни части, чиято цена може да разплаче дори хора със сериозни финансови възможности. В случая става дума само за официални цени от 2016 г. (вероятно някъде тези части могат да бъдат намерени и по-евтино).

1.  Роботизирана PDK-трансмисия на новото Porsche Panamera Turbo

Най-шокиращите цени на резервни части

Скоростната кутия с 8 степени предлага бързо превключване на предавките и съответно отлично ускорение на автомобила. Новата Panamera е оборудвана с най-съвършената (според някои експерти) трансмисия с света, но и тя може да се повреди. А нейната замяна с нова струва 30 400 евро.

Формално второто място в класацията заема скоростната кутия на Nissan GT-R. Това е преселективен „робот” DCT с два съединителя, който е малко по-евтин – около 27 000 евро. Общо взето суми, които звучат кошмарно дори за като цяло заможните собственици на такива автомобили.

2. Карбоново-керамични спирачки на Audi Q7

Най-шокиращите цени на резервни части

Смятате, че композитни материали се използват само при спирачните системи на спортните коли? Напълно логично е да бъде така, но и при Audi Q7 също се предлага тази опция. Ако те обаче се повредят, нещата са наистина сериозни – замяната им ще струва 26 180 евро. За сравнение стандартните спирачки, направени от стомана, излизат 15 пъти по-евтино.

3. Двойни амортисьори Mercedes-Benz G500 4x4

Най-шокиращите цени на резервни части

Този всъдеход няма равен при движение по тежки терени, като за това сериозно роля играе и окачването му. То разполага със сдвоени амортисьори отпред и отзад, като те са произведени от фирмата KW. Във всяка двойка един от амортисьорите е регулируем, а вторият има специални настройки на компресията и движението. Според експерти при движение по стандартни пътище тези амортисьора са „вечни”, но при оф-роуд може и да постадат фатално. А цената на един комплект е 25 100 евро.

4. Фирмени таблети на Bentley Bentayga


Най-шокиращите цени на резервни части

Някои модели на Bentley със своята мултимедийна система изглеждат доста стари, но това не се отнася за кросоувъра Bentayga. Там всичко е изпипано по последната дума на техниката. Има два прекрасни таблета, работещи с Android и оборудвани с мощния процесор NVIDIA Tegra 4, а също така и с 10,1-инчов сензорен дисплей и брониран корпус. Те са така проектирани, че да не нанасят травми на пътника при евентуална катастрофа на автомобила и съответно са доста скъпи. Цената на двата е 19 591 евро.

5. Заден спойлер на Porsche 911 Turbo S


Най-шокиращите цени на резервни части

Porsche 911 Turbo S е сложен и високотехнологичен автомобил, чиято отличителна черта е активното задно антикрило, сменящо геометрията си при движение с висока скорост. Спойлерът изглежда доста ефектно, но ако сте собственик на тази кола се молете той да не се повреди сериозно и да се наложи замяната му. Цената на този елемент е 16 557 евро – горе-долу толкова струва и един добре оборудван Volkswagen Golf.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #42
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Banda88 ( преди 7 години )
    Интересни, но напълно безсмислени коментари. Като цяло статията е написана, за да четете и да цъкате, а вие давате експертни мнения...абе номер едно сме българите :) Иначе относно спора коя разработка е по-скъпа-не разполагам с данни, но е напълно не само възможно, а и логично да е на фолксфаген например или тойота. Аз се занимавам с производство от 5 години и имам представа като се има в предвид, че също разработвам машини. Относно декана на МТФ-не, не се движи с градски транспорт. Кара си БМВ
  • #41
    26 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Но то какво ли да ви се обяснява. От мерак да плюете не се усештате, че трансмисията е американска :). Не сте смешници ами направо палячовци
  • #40
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Скоростната кутия на гтр не е трошлива. Много глупости пишете. От както излезе р35 се знае цената й. Накои сега я разбраха и вече я оцениха като трошлива. Като не сте на ясно си мълчете поне ще изглеждате интелигентни.
  • #39
    22 rate up comment 11 rate down comment
    Кодошо ( преди 7 години )
    27000? за най-трошливата част на джи-ти-ара!? Особено като се има предвид че издържа макс до 3 лаунча един след друг!Ей тия наТаката-товани жълтури бе!! Ха ха ха!
  • #38
    35 rate up comment 0 rate down comment
    БайХУЙ ( преди 7 години )
    А китайски от Евро07 няма ли?
  • #37
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Логика ама като на ВАГенист.СОЦваген казваха, че похарчили не 60 а 70 милиарда за MQB.Още тогава ви казах, че или са некадърници или са лъжци.BMW бяха заявили, че за разработка на напълно нов модел отделят по 2 милиарда.
  • #36
    28 rate up comment 7 rate down comment
    Логика ( преди 7 години )
    За Вейрон имаше информация че прави загуба по 6 милиона на продадена бройка. За 450 бройки с цена 2 милиона, това прави кум 3.6 милиарда. За сравнение само MQB платформата на ВАГ по официална информация е към 60 милиарда. Така че разработката на модел от ранга на Голф със сигурност струва повече от тази на Вейрон.
  • #35
    25 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    тоя дощо счупи *** днес с изказването си че разработката на хиперколата Бугати Ваерон е по евтина от тая на койотаняма такъв олигогренза пореден път се подписа под титлата си
  • #34
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    грешиш - на теб като ти е куха главата н може да потънеш и плуваш като шамандура. само се виж кви глупости пишеш
  • #33
    35 rate up comment 4 rate down comment
    Времето е факторът!! ( преди 7 години )
    Колеги, колкото и да струва една кола - законите на физиката са същите за всички. Демек: ако ти е куха главата, няма значение колко точно си я гелосал преди да си я счупиш!М/у другото - богатите инвестират в самолети. Само да вметна, нали.