IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #44
    7 rate up comment 11 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    Енцо Фераров,има ли по-трагични коли от италиянските?
  • #43
    7 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 9 години )
    Enzo,Има много истина в това което си написал, но важи не само за притежателите на японски, а и за тези с немски и т.н. автомобили. Направо е смешно как някои хора се вживяват - сякаш са купили не кола, а акции от съответния автопроизводител. Почват да хвалят марката и да плюят по другите все едно са в борда на директорите и получават дивиденти от компанията. Работата заприличва на футболна запалянковщина ;D
  • #42
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До Енцо ( преди 9 години )
    Та по тази причина, харесвам както германски така и японски, италиански и корейски марки автомобили, защото всеки има нещо, което другия няма- както вече се досещаш може би, няма идеален, много функционален автомобил все още. Това обаче не ми пречи, да изразявам неудволетвореността си от отношението към клиента и политиката, която някой компании като ВАГ например водят, защото за по-умния човек, има значение не само какво получава докато плати за стоката, а какво получава и след като я закупи!
  • #41
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Пишете, пишете... не ми пречите. Ама много Ви личи, че не можете. Седнете вместо това да попрочетете това-онова. Би имало много повече смисъл.
  • #40
    6 rate up comment 17 rate down comment
    HHL ( преди 9 години )
    Предницата е изкупирана от МАЗДА и то от моделите преди 3-4 години! Давам пример: Предния капак и рещетката под него!Прилича на Мазда 3 и отчасти на 6 серия!Излагация!
  • #39
    7 rate up comment 20 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Novia Ford GT e v pati po-krasiv da ne govorim,4e e i po-barz
  • #38
    21 rate up comment 6 rate down comment
    До Енцо ( преди 9 години )
    Енцо, тая тирада където си я написал по-долу, ми напомня на горчиво обиден, незнайно защо германски идолопоклоннинк, най-вероятно каращ върха на германското автомобилостроене, а именно дизелов Гоуф, но оприличаващ себе си със някой от по-високия клас Автомобили като Ауди, БМВ, Мерц, а защо не и Ламбо, нали и тя едва ли не е немска марка! Аз харесвам колите не защото са немски или японски, а защото има защо да бъдат харесвани- заради технологии, иновативност, надежност, доказали се с времето.
  • #37
    11 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    пишеш
  • #36
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Enzo,през онази работа на АкЮрата ми е какво пише.Явно страдаш от логорея и неизкореними комплекси
  • #35
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Wow ( преди 9 години )
    И аз така съм чувал, че много гният и то дори коли на 2-3-5 години, което е нелепо на марка, която се мисли, че е "премиум"!Иначе нищо лошо за NSX-a, дано излезе скоро и ще се види колко е добра, макар, че интериора не е нищо особено...