IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #24
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    В Европа вече с нетърпение я очакват,за да я разглобят и разучат:)
  • #23
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Такъв модел се беше запалил лятото на Нюрбургринг, докато го тестваха.Дано са решили проблема, че да не стане като с Порше ГТ3
  • #22
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нежното *** Дошо пак е на пост!
  • #21
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Оги до Дошо ( преди 9 години )
    Не се прави на обран евреин: "Властите в САЩ задължиха японската компания Honda да заплати рекордна глоба в историята на автомобилостроенето 70 млн. щатски долара, заради укрити дефекти в моделите си, които са довели да пътно-транспортни произшествия." - попитах те за тази ли Хонда говориш и хвалиш???
  • #20
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.За сметка на това Алуди пък ще пусне R8 дизел, на което цената ще е като на Ферари, но динамичните характеристики ще са като на СОЦваген Патас коНби
  • #19
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    В Китай не искат германските ментета, които имат асфалт в купето.Също така китайците връщат дефектните барутарници на швабите с масово повредени скоростни кутии.Това китаец да ти върне дефектна стока е егати гаврата и все с германски *** се случва.
  • #18
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Хонда с фатални дефекти никога не е произвеждана.Това не е германокитайски ***, не го забравяй
  • #17
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Оги до Дошо ( преди 9 години )
    За оная хонда ли говориш - с многото фатални дефекти? За това ли и в Китай не я искат?
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    до те Сивик без ( преди 9 години )
    Само за Англия са повече бе смешен
  • #15
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Девиз ( преди 9 години )
    Продай хонда - спаси живот!))))