IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #14
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Кодошо ( преди 9 години )
    Е да чакаш - колко да чакаш? До първия фатален дефект ли? Ха ха ха!
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Дизайна е страхотен, но за динамичните характеристики ще почакаме още.
  • #12
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Кодошо ( преди 9 години )
    Още Хенри Форд е казал - на кодошо майка му е ужасна брантия!
  • #11
    13 rate up comment 15 rate down comment
    те Сивик без ( преди 9 години )
    дефект не могат да направят,тръгнали суперкар да произвеждат!Единстевното успокоение е,че надали ще произведат повече от 250- 300 броя изобщо!Това е като 8С на Алфа - суперкар,който освен на две-три изложения никой не е виждал и беславно и тихо слязъл от производство!
  • #10
    16 rate up comment 4 rate down comment
    FenIX ( преди 9 години )
    Добре изглежда
  • #9
    15 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Tova e HONDAAAAAA!!!!!! Razberete go tova!HONDA pravi samoleti dori,kakvo ostava za koli. Honda si e Honda, niski,sportni,shiroki iaponski bega4ki. Izob6to ne govorete za evropeiskite pametnici.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    А най-смешното е, че точно на картинката със задвижващата установка, се виждат двата мотора на предната ос, със два кабела за захранване! :)
  • #7
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Един там ( преди 9 години )
    На мен ми харесва машината.Екстра са я нагласили Епонците.Браос.
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не сравнявай конете, особено като е намесен електродвигател. Конете днес нямат много общо с конете преди 20 години - Пример който всички са забелязали е хот хечовете тогава са били по 120-тина коня и са били самолети, сега ако колата ти е под 100 трябва да връщаш предавки на почти всеки баир и изпреварване
  • #5
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    "Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia."Това, че на Вас Ви липсва информация за цените, не значи, че такава липсва! Цената започва от 155 000 щатски долара! Освен това, задната ос се задвижва от един елекромотор, а предната ос се задвижва от два, НЕЗАВИСИМИ мотора, точно обратното на това, което сте "преписали/превели"! :)